بخشش وام بایدن برای دانشجویانی که هرگز کالج را تمام نمی کنند، کلیدی است

دانشجویان برای بازپرداخت وام آماده می شوند زیرا دادگاه عالی ایالات متحده به پرونده بخشش بدهی رسیدگی می کند

چرا تعداد بیشتری از دانش آموزان ترک تحصیل می کنند؟

بر اساس گزارش مرکز ملی آمار آموزش، اگرچه کاهش ثبت نام در کالج ها به طور کلی کاهش یافته است، اما تعداد دانشجویانی که کالج را شروع کردند اما پس از آن کنار رفتند، در سال تحصیلی 2020-21 3.6 درصد افزایش یافت. در حال حاضر بیش از 40 میلیون دانش آموز در حال حاضر ثبت نام نشده اند.

داگ شاپیرو، مدیر اجرایی مرکز ملی تحقیقات مرکز تهاتر دانشجویی، گفت: «تعداد فزاینده توقف‌ها و تعداد کمتر دانش‌آموزان بازگشتی به کاهش گسترده‌تر ثبت‌نام در سال‌های اخیر کمک کرده است.

بر اساس گزارشی که توسط سالی مای وام دهنده آموزش و پرورش ارائه شده است، در میان دانش آموزانی که آموزش خود را به حالت تعلیق درآورده اند، بیشتر آنها می گویند که این به دلیل از دست دادن انگیزه یا تغییر زندگی بوده است. برخی دیگر به نگرانی های مالی و به دنبال آن چالش های سلامت روان اشاره می کنند.

ریک کاستلانو، سخنگوی Sallie Mae، گفت: «مسائل مختلفی که دانشجویان در کالج با آن‌ها مواجه هستند، غیرمنتظره هستند. در برخی موارد، ممکن است یک صورتحساب پرداخت نشده باشد.»

دانش‌آموزانی که دارای «تعدادی دانشگاه» هستند بیشتر احتمال دارد که پیش‌فرض شوند

وزارت آموزش ایالات متحده هشدار داده است که اگر برنامه بایدن برای لغو 400 میلیارد دلار وام های دانشجویی مسدود شود، ممکن است نرخ های نکول افزایش یابد.

اما وام گیرندگانی که بیشتر در معرض خطر نکول قرار می‌گیرند، کسانی هستند که دانشگاه را شروع می‌کنند اما هرگز به پایان نمی‌رسند.

کاستلانو گفت: “اگر دانشجویی هستید که دارای کالج است اما مدرکی ندارید، متوجه مزایای آن تحصیل نشده اید و بازپرداخت وام بسیار دشوارتر است.”

نرخ نکول در میان وام گیرندگانی که با بدهی دانشجویی اما بدون مدرک تحصیلی را ترک می کنند، سه برابر بیشتر از نرخ وام گیرندگانی است که دارای مدرک دیپلم هستند.

کاستلانو افزود، اگر یک دانشجو نکول کند، نه تنها برای آنها، بلکه برای مؤسسه آموزش عالی و دولت فدرال نیز ضرر خواهد بود. “این یک لحظه کلیدی برای همه آن ذینفعان است.”

بخشش «واقعاً بر روی قسمت عقب متمرکز است»

در همین حال، کالج فقط گران تر می شود. شهریه و هزینه ها به علاوه اتاق و غذا، کتاب و سایر هزینه ها برای یک کالج خصوصی چهار ساله به طور متوسط ​​57570 دلار در سال تحصیلی 2022-23 بود. طبق گزارش هیئت کالج که روند قیمت‌گذاری کالج و کمک‌های دانشجویی را دنبال می‌کند، در کالج‌های دولتی چهار ساله در ایالت، بیش از 27940 دلار بود.

در سال آینده، برخی از کالج‌ها با استناد به تورم و فشارهای دیگر، اعلام کردند که شهریه‌ها را حتی بیشتر افزایش خواهند داد.

با این حال، بسیاری از دانشجویان بالقوه بر این باورند که گرفتن مدرک ارزشش را دارد و به قرض گرفتن ادامه می دهند تا کالج را ممکن کنند.

کاستلانو گفت: “صرف نظر از اینکه دادگاه عالی در کجا قرار می گیرد، بخشش به عنوان یک راه حل واقعاً بر روی انتهای کار متمرکز است.” “این کاملا می تواند کمک کند، اما چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که پنج سال بعد به همان مکان برنگردیم؟”

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.