با بهترین و جدیدترین ردیاب های خودرو 2021 آشنا شوید

ردیاب آهنربایی ضد آب و گرد و غبار بوده و میتوان صداهای اطراف را نیز به کمک آن شنود کرد. این دستگاههای کوچک علاوه بر ردیابی خودرو، با قابلیت ارسال پیام کمک میتوانند به نجات جان سرنشینان خودرو کمک کنند. این وسیله کمک میکند تا سرعتی که رانندگان ماشینهای خود دارند را بتوان بررسی کرد. معمولاً شرکت هایی که بابت سامانه و اپلیکیشن ردیابی هزینه ای از مشتری دریافت نمی کنند، هزینه ای هم برای ذخیره و نگهداری اطلاعات مشتریان متقبل نمی شوند. همچنین این محصول دارای ۳ حالت کاری ( حالت هوشمند – حالت نرمال – حالت ذخیره باتری ) می باشد که می توانید یکی از آنها را از داخل اپلیکیشن ردیاب انتخاب نمایید. این محصول دارای باتری داخلی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و در حالت استند بای برای شما تا ۱۰۰ روز شارژ دهی خواهد داشت. GPS از ضروریات زندگی معاصر است که می توان نهایت کاربری را از آن در زندگی شهری و صنعتی امروز انتظار داشت.

مهم: (هشدار قطع یرق خودرو ) ، درصورتی که برق دستگاه شما به هردلیلی قطع شود دستگاه به شما از طریق تماس،نرم افزار و پیامک هشدار ارسال می کند. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. ضمن اینکه ریموت اپلیکیشن رایان دارای برد نامحدود هست. اینکه بهترین ردیاب خودرو کدام است قابل بحث هست و نسبی می باشد برخی ردیاب ها قابلیت های خاصی دارند که آنها را در شمار بهترین قرار میدهد اما ممکن است برای همه مفید نباشد و هزینه اضافه به شما تحمیل کند. جهت نصب و راه اندازی ردیاب در ابتدا بعد از تعیین مدل درخواستی باید یک سیم کارت دارای شارژ کافی و اینترنت نزد خود داشته باشید که نصاب در زمان نصب ردیاب آن را داخل دستگاه قرار میدهد و همچنین به یک گوشی هوشمند نیاز دارید که برنامه ردیابی را روی آن نصب کرده و در هر زمان بتوانید از سامانه ردیابی استفاده نمایید.

ارسال پیام به راننده: برخی از سیستمهای ردیاب دارای قابلیت ارسال پیام به صورت همزمان به همه رانندهها هستند. سیستمهای ارتباطی این ردیاب GSM بوده و حداقل فاصله زمانی ارسال هشدار آن پنج ثانیه می باشد. ردیاب های وایزر می توانند به عنوان یک هشدار دهنده ی قوی، ابزاری دقیق و قدرتمند در یافتن وسیله ی نقلیه پس از سرقت و جابه جایی غیر قانونی باشند. ، پس نیاز به یک ردیاب قدرتمند دارید تا با نصب بسیار آسان امکانات بسیار زیادی را دریافت نمایید. ردیاب متصل به برق: این ردیاب ها در صورت اتصال به برق ماشین کار می کنند و منبع تغذیه آن ها برق ماشین است . بهاینترتیب اگر به دنبال یک دستگاه شنود برای ماشین هستید، ردیاب IR180 بهترین گزینه برای شما است. همچنین، این ردیاب دارای قابلیت شنود است و میتواند بهخوبی صداهای کابین خودرو را ذخیره کند. این همان تکنولوژی دقیقی است که توسط ردیاب خودرو و مسیریاب خودرو استفاده میشود. ردیاب خودرو جی پی اس خودرو : درواقع جی پی اس ها توسط ماهواره هایی که به دور زمین می گردند و توسط ایستگاه های زمینی کنترل می شود اطلاعات را دریافت کرده و کار می کنند دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب وجود دارد جی پی اس و سیمکارت میباشد.

کنترل نحوه رانندگی رانندگان: سیستم ردیاب خودرو علاوه بر ایمنی ماشین و کاهش مصرف سوخت، میتواند مزایای دیگری نیز داشته باشد. همچنین محل نصب این ردیاب به مدل و نوع ماشین بستگی دارد. بسته به هدف شما برای نصب ردیاب میزان مصرف باتری دستگاه متفاوت است. به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر بخواهیم به صورت دقیق تر اصطلاح جی پی اس را بررسی کنیم می توانیم به همه ی اجزا و فرآیند سیستم ماهواره ای GPS مانند 32 ماهواره ی شناور در جو زمین، گیرنده های دیجیتال، دستگاه های GPS و سیستم های نرم افزاری اشاره کنیم. با توجه به اهمیت ویژه و مزایای غیر قابل انکار سیستم های ردیابی و موقعیت یابی و همچنین تاثیر بسزای استفاده از اینگونه سیستم ها در بهینه شدن کیفیت نظارت و مدیریت ناوگان های حمل و نقل، حرکت خودروها، افراد یا اشخاص(کودکان و سالمندان) و یا هر شی متحرک دیگر؛ در این راستا ” شرکت شلر ” ماژول های الکترونیکی و دستگاه هایی را جهت ردیابی و تعیین موقعیت جغرافیایی طراحی، تولید و ارائه کرده که در آن ترکیبی از زیرسیستم ها و فناوری هایی همچون موقعیت یاب جهانی(جی پی اس/GPS) و GPRS و RTLS و RFID را بکار گرفته.

بنابراین سیستم موقعیت یاب جهانی GPS شامل طیف وسیعی از ارتباطات بین فرستنده های دیجیتال و گیرنده های روی زمین است که هر یک به نوعی می تواند نقشی در موقیعت یابی داشته باشد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به سایت ایران رهیاب همین حالا خیال خود را از امنیت خودروی خود راحت کنید. آیا دوست دارید تا در هر لحظه موقعیت خودروی خودتان را ببینید؟ اگر از ترس سرقت، خودروی دلخواهتان را نمی خرید و یا اگر به دلیل نداشتن پارکینگ این نگرانی همیشه همراهتان است که اتومبیلتان ممکن است ربوده شود دستگاه جی پی اس (GPS) باعث شده همه این نگرانی ها از بین برود و با نصب این سیستم ضد سرقت خودرو موقعیت ماشین شما در همه مکان ها نشان داده شود که در صورت بروز مشکل شما را آگاه کند. ، دوست دارید تا از حرکت خودرویتان از پارکینگ مطلع شوید؟ این سنسور به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر لحظه از وضعیت ردیاب مطلع شوید و در صورت جدا شدن ردیاب از سطح پیام هشدار دریافت نمایید.