بایدن پروژه های انتقال انرژی های تجدیدپذیر را در نوادا به پیش می برد

خطوط انتقال الکتریکی سنگین در سیستم نیرومند تولید برق خورشیدی ایوانپا، واقع در صحرای موهاوی کالیفرنیا در پایه کوه کلارک و درست در جنوب این منطقه ایالتی در بین ایالتی 15، در 15 ژوئیه 2022 در نزدیکی پریم، نوادا مشاهده می شود. سیستم ایوانپا شامل سه نیروگاه حرارتی خورشیدی و 173500 هلیواستات (آینه) در 3500 هکتار است و دارای ظرفیت ناخالص 392 مگاوات (MW) است.

جرج رز | اخبار گتی ایماژ | گتی ایماژ

دفتر مدیریت زمین وزارت کشور این هفته گفت که دو پروژه انتقال پیشنهاد شده توسط شرکت عمومی NV Energy را به پیش برده است که توسعه و تحویل بیشتر انرژی تجدیدپذیر را در نوادا تسهیل می کند.

این آژانس یک بررسی زیست محیطی برای پروژه Greenlink North آغاز خواهد کرد که بیش از 450 مایل برای اتصال لاس وگاس به Reno خواهد بود و پیش نویس بیانیه اثرات زیست محیطی برای پروژه انتقال Greenlink West را منتشر خواهد کرد که 232 مایل از Ely تا Yerington را پوشش می دهد.

پس از تکمیل، این پروژه ها هشت گیگاوات انرژی پاک را به شبکه برق غرب متصل خواهند کرد. این طرح ها هدف دولت بایدن برای استقرار 25 گیگاوات انرژی تجدیدپذیر در زمین ها و آب های عمومی تا سال 2025 و دستیابی به بخش برق بدون کربن تا سال 2035 را تقویت می کند.

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که کنگره در مورد تغییرات اساسی مجوز انرژی فدرال بحث می کند، سناتور جو مانچین، DW.Va.، اوایل این ماه اقدامی را برای سرعت بخشیدن به مجوز پروژه های سوخت فسیلی و انرژی های تجدیدپذیر ارائه کرد.

پروژه‌های انتقال شامل گسترش خطوط فشار قوی است که انرژی‌های تجدیدپذیر را به مناطق پرجمعیت منتقل می‌کند و نقش مهمی در تسریع انتقال انرژی پاک و در عین حال برآورده کردن تقاضای رو به رشد برق خواهد داشت.

هدف BLM نهایی کردن اسناد پیشنهادی و ایجاد سابقه تصمیم گیری برای پروژه Greenlink West تا اواخر سال 2024 است. همچنین پیش نویس اسناد برنامه ریزی زیست محیطی برای پروژه Greenlink North را برای اظهار نظر عمومی در اواخر سال جاری منتشر خواهد کرد.

تریسی استون منینگ، مدیر BLM در بیانیه‌ای گفت: زمین‌های عمومی ما نقش مهمی در انتقال انرژی پاک دارند.

این آژانس اعلام کرد که طی دو سال گذشته 35 پروژه انرژی پاک از جمله تاسیسات خورشیدی، زمین گرمایی، و تاسیسات ژنتیکی را تایید کرده است که پیش بینی می شود 8160 مگاوات برق تولید کند که برای تامین برق بیش از 2.6 میلیون خانه کافی است.

برخی از پروژه ها عبارتند از پروژه انتقال SunZia Southwest در نیومکزیکو و تایید ساخت و ساز برای سیستم ذخیره سازی باتری Sunlight II کالیفرنیا. این آژانس همچنین در حال بررسی پروژه هایی مانند پروژه خورشیدی محدوده ستاره ای یوتا و پروژه خورشیدی بونانزا نوادا است.

آژانس بین المللی انرژی: امسال 2.8 تریلیون دلار در انرژی پاک سرمایه گذاری می شود