بایدن منشی مطبوعاتی جن پسکی ، تیم ارتباطات ارشد تمام زنان را نام برد

کیت بدینگ فیلد به عنوان مدیر ارتباطات مبارزات انتخاباتی بایدن فعالیت می کرد و در دولت او نیز همین نقش را بر عهده خواهد گرفت. و سیمونه سندرز ، مشاور ارشد مبارزات انتخاباتی بایدن ، مشاور ارشد و سخنگوی ارشد معاون رئیس جمهور کمالا هریس خواهد بود.

کمالا هریس معاون منتخب رئیس جمهور در بیانیه ای گفت: “کشور ما با چالش های بی سابقه ای روبرو است – از بیماری همه گیر ویروس کرونا گرفته تا بحران اقتصادی ، بحران آب و هوا و حساب طولانی مدت نسبت به بی عدالتی نژادی.” “برای غلبه بر این چالش ها ، ما باید به طور واضح ، صادقانه و شفاف با مردم آمریکا ارتباط برقرار کنیم ، و این تیم باتجربه ، با استعداد و موانع خرد کننده به ما در انجام این کار کمک می کند.”

در اینجا بیوگرافی هفت منصوب بایدن است که توسط تیم انتقال اعلام شده است.

الیزابت ای الكساندر ، مدیر ارتباطات بانوی اول

الیزابت ای. الكساندر به عنوان مشاور ارشد در كارزار بایدن-هریس خدمت می كرد. الكساندر اولین سالهای دولت اوباما-بایدن را به عنوان دبیر مطبوعاتی معاون رئیس جمهور بایدن گذراند ، نقشی كه پس از وی بعنوان مدیر ارتباطات سناتور بایدن آن زمان در كپیتول هیل انجام شد. وی به عنوان دادستان فدرال در دفاتر دادستان های ایالات متحده در واشنگتن دی سی و اسکندریه ، ویرجینیا کار کرده است ، جایی که وی همچنین به عنوان مشاور دادستان ایالات متحده در منطقه شرقی ویرجینیا خدمت می کرد. پیش از این ، الكساندر به عنوان دبیر مطبوعاتی بنیاد ملل متحد ، دبیر مطبوعاتی رئیس كمیته ملی دموكرات تری مكالیف ، مدیر ارتباطات نماینده كنگره آدام شیف و معاون مطبوعاتی سناتور چاك شومر كار می كرد. قبل از پیوستن به کمپین بایدن-هریس ، الکساندر مدیر ارشد در FTI مشاوره بود ، جایی که وی پیشنهادات ارتباطات جنسیتی شرکت و برابری در محل کار را هدایت می کرد. الكساندر كه اصالتاً اهل تگزاس است ، دانش آموخته دانشگاه A&M تگزاس و مركز حقوق دانشگاه جورج تاون است. او به همراه همسر و دو پسر کوچکش در بتسدا ، مریلند زندگی می کند.

کیت بدینگ فیلد ، مدیر ارتباطات کاخ سفید

کیت بدینگ فیلد به عنوان معاون مدیر کمپین و مدیر ارتباطات در کمپین بایدن-هریس فعالیت می کرد. وی به عنوان مدیر ارتباطات برای معاون رئیس جمهور بایدن و به عنوان معاون ارتباطات معاون ، معاون امور رسانه ها ، و مدیر پاسخ در کاخ سفید اوباما-بایدن خدمت کرد. قبل از دولت اوباما و بایدن ، بیدینگفیلد به عنوان مدیر ارتباطات سناتور ایالات متحده ژان شاهین در مبارزات انتخاباتی موفق خود در سال 2008 سنا ، معاون وزیر مطبوعات ملی در کمپین جان ادواردز برای رئیس جمهور و دبیر مطبوعات منطقه ای برای کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکرات در سال 2006 زمانی که دموکرات ها فعالیت می کردند ، خدمت می کرد. مجلس را به دست آورد. Bedingfield همچنین به عنوان سخنگوی ارشد و معاون رئیس شرکت ارتباطات در انجمن فیلم های متحرک آمریکا و به عنوان معاون رئیس ارتباطات در Monumental Sports & Entertainment خدمت کرده است. بدینگ فیلد که اصالتاً اهل جورجیا است ، دانش آموخته دانشگاه ویرجینیا است. او به همراه همسر ، پسر و دخترش در واشنگتن دی سی زندگی می کند.

اشلی اتین ، مدیر ارتباطات معاون رئیس جمهور

اشلی اتین بعنوان مشاور ارشد کمپین بایدن-هریس خدمت می کرد. پیش از آن ، اتین بعنوان مدیر ارتباطات و مشاور ارشد سخنگوی مجلس نانسی پلوسی ، اولین زن و فرد رنگین پوست که سمت را به عهده داشت ، خدمت کرد. اتین دستیار ویژه رئیس جمهور و مدیر ارتباطات کابینه در دولت اوباما-بایدن بود و همچنین ارتباطات را با امضای رئیس جمهور اوباما با ابتکار حافظ برادر من بر عهده داشت. وی پیش از دولت اوباما-بایدن به عنوان معاون مدیر ارتباطات و سخنگوی رهبر وقت دموکرات مجلس نمایندگان پلوسی ، مدیر ارتباطات دموکرات های مجلس در کمیته نظارت و اصلاحات دولت ، سخنگوی شرکت خدمات ملی و اجتماعی و سخنگوی کمپین اوباما-بایدن در ویرجینیا در سال 2008. اتین هنگام حضور در گروه میدان دیوی و به عنوان رئیس شرکت مشاوره خود ، اتین و همکاران مشاوره استراتژیک به مشتریان ارائه داده است. اتیین که اصالتاً اهل تگزاس است ، فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی سام هوستون و دانشگاه جان هاپکینز است.

کارینه ژان پیر ، معاون اصلی وزیر مطبوعات

کارین ژان پیر مشاور ارشد رئیس جمهور منتخب جو بایدن و رئیس ستاد معاون رئیس جمهور منتخب کامالا هریس در کمپین بایدن-هریس بود. وی پیش از نقش خود در این کمپین ، به عنوان مدیر ارشد امور عمومی MoveOn.org و یک تحلیلگر سیاسی NBC و MSNBC خدمت می کرد. ژان پیر به عنوان مدیر سیاسی منطقه ای در دفتر امور سیاسی کاخ سفید در دوران دولت اوباما-بایدن و به عنوان معاون ایالتی میدان جنگ برای مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور اوباما در سال 2012 خدمت کرد. وی به عنوان مدیر سیاسی منطقه جنوب شرقی برای مبارزات انتخاباتی پرزیدنت اوباما در سال 2008 ، معاون مدیر کمپین برای مارتین اومالی برای رئیس جمهور ، مدیر کمپین برای ابتکار عمل تولید مثل ACLU و معاون رئیس ستاد و مدیر امور قانونگذاری و بودجه برای دو عضو در شورای شهر نیویورک. پیش از این ، او در مرکز اخلاق جامعه و شرکت ها کار می کرد ، شرکت های بزرگ را به تغییر شیوه های تجاری خود سوق می داد. ژان پیر متولد مارتینیک و بزرگ شده در نیویورک ، فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا است.

جن پساکی ، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید

جن پساکی در حال حاضر بر تیم تاییدیه Biden-Harris Transition نظارت می کند. در زمان دولت اوباما-بایدن ، پساکی چندین نقش ارشد از جمله مدیر ارتباطات کاخ سفید ، سخنگوی وزارت امور خارجه تحت جان وزیر خارجه وقت جان کری ، معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید و معاون مطبوعاتی کاخ سفید در زمان بحران مالی داشت. وی پیشکسوت سه کارزار ریاست جمهوری است که در دوران مبارزات انتخاباتی اوباما-بایدن در سال 2008 به عنوان دبیر مطبوعاتی سفر ، در سال 2012 به عنوان دبیر مطبوعاتی و مشاور ارشد در سال 2012 و به عنوان معاون وزیر مطبوعات در انتخابات ریاست جمهوری جان کری در سال 2004 خدمت کرده است. پساکی سخنگوی کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکرات ها در سال 2006 هنگامی که دموکرات ها مجلس نمایندگان را به دست آوردند و همچنین به عنوان مدیر ارتباطات جو کراولی نماینده سابق کنگره خدمت کرده است. پیش از پیوستن به تیم انتقال بایدن-هریس ، پسکی معاون ارتباطات و استراتژی رئیس جمهور در بنیاد کارنگی برای صلح بین المللی و یکی از همکاران CNN بود. پساکی دانش آموخته کالج ویلیام و مری است و به همراه همسر و دو فرزندش در ویرجینیا زندگی می کند.

سیمون سندرز ، مشاور ارشد و سخنگوی معاون رئیس جمهور

سیمون سندرز به عنوان مشاور ارشد کمپین بایدن-هریس خدمت می کرد. در سال 2016 ، سندرز جوانترین دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری شد در حالی که در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری وقت سناتور برنی سندرز کار می کرد. سندرز قبل از پیوستن به کمپین بایدن-هریس ، یک مفسر سیاسی CNN بود و به عنوان مدیر 360 گروه LLC فعالیت می کرد ، جایی که او راهنمایی های راهبردی ارتباطی را به سازمان ها ، مشاغل ، افراد ، کمپین ها و نامزدها ارائه می داد. سندرز رئیس سابق کمیته رهبران نوظهور ائتلاف عدالت نوجوانان و عضو سابق کمیته مشورتی فدرال دادگستری نوجوانان است ، جایی که وی برای ارتقا to سطح صدای جوانان در مبارزه برای اصلاح عدالت نوجوانان و آوردن چشم اندازهای هزاره به گفتگوهای سیاست تلاش کرد. . سندرز که اصالتاً اهل نبراسکا است ، فارغ التحصیل دانشگاه کریتون است. وی در حال حاضر با شریک زندگی خود در واشنگتن دی سی زندگی می کند.

پیلی توبر ، معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید

پیلی توبر به عنوان مدیر ارتباطات ائتلاف ها در کمپین بایدن-هریس فعالیت می کرد. قبل از پیوستن به کمپین ، توبر به عنوان معاون مدیر صدای آمریکا خدمت می کرد ، جایی که از طرف مهاجران طرفداری می کرد. وی همچنین به عنوان مدیر رسانه های اسپانیایی رهبر اقلیت سنا چارلز ای شومر ، مدیر ملی رسانه های اسپانیایی و دبیر مطبوعات منطقه غربی در کمیته ملی دموکرات ، مدیر ارتباطات روبن گالگو نماینده کنگره و مدیر ارتباطات پروژه پیروزی لاتین خدمت کرده است. توبر که از فلوریدا است و در گواتمالا بزرگ شده است ، دانش آموخته دانشگاه میامی است. او به همراه همسر و دخترش در واشنگتن دی سی زندگی می کند.