بایدن از پنج رئیس مشترک برای کمیته آغاز به کار نام برد

جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده در مقر اقتصادی خود در ویلمینگتون ، دلاور ، ایالات متحده ، 4 دسامبر 2020 ، در مورد اقتصاد و آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده در سال 2020 صحبت می کند.

لیا میلیس | رویترز

رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز دوشنبه پنج رئیس را برای رهبری کمیته آغاز به کار خود معرفی کرد.

تمام روسای کمیته های وی ، که مسئول برگزاری مراسم تاج گذاری رئیس جمهور آینده هستند ، با گذشته باید ارتباط داشته باشند.

نماینده جیمز کلیبرن ، DS.C ، رئیس اصلی کمیته ، یکی از سرسخت ترین متحدان بایدن برای بیش از یک دهه بوده است. او درست قبل از انتخابات مقدماتی دموکرات های کارولینای جنوبی در فوریه ، مورد تأیید اصلی بایدن قرار گرفت. بایدن در آن مقدماتی پیروز شد و در طی سه شنبه فوق العاده ماه بعد ، پیروزی های مهم را بدست آورد.

بایدن در بیانیه ای گفت: “من و كامالا از این رهبران مفتخر و سپاسگزار هستیم كه به عنوان همكار به كمیته تحلیف ما پیوستند و به تشكیل مراسم تحلیف ایمن برای همه آمریكایی ها كمك كردند.”

گرچن ویتمر ، فرماندار میشیگان ، یکی از رئیسان تحلیف ، بایدن را قبل از انتخابات مقدماتی آن ایالت ، که بایدن پیروز شد ، تأیید کرد. او بعداً به یک صندلی انتخاباتی تبدیل شد.

شهردار لس آنجلس ، اریک گارستی ، نماینده سدریک ریچموند ، D-La. ، و نماینده لیزا بلانت روچستر ، D-Del. ، همچنین رئیسان مراسم تحلیف هستند و رئیس کمپین بایدن بودند. ریچموند اخیراً به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور منتخب و مدیر دفتر تعامل عمومی کاخ سفید منصوب شد.

هر پنج نفر از مشترکین مسئول کمک به ایجاد یک مراسم افتتاحیه امن در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا هستند. بایدن گفته است كه مراسم افتتاحیه احتمالاً مطابق با آنچه در كنوانسیون مجازی ملی دموكرات برگزار شد ، است.

بایدن روز جمعه گفت: “حدس من این است كه احتمالاً در خیابان پنسیلوانیا رژه آغازین بزرگی برگزار نخواهد شد.” “اما حدس من این است که فعالیتهای مجازی زیادی را در ایالتهای سراسر آمریکا مشاهده خواهید کرد ، حتی افراد بیشتری نسبت به گذشته درگیر خواهند شد.”

جمع آوری سرمایه برای مراسم تحلیف در حال حاضر آغاز شده است. افراد و شرکت های بزرگ می توانند تا 500000 دلار و شرکت ها تا 1 میلیون دلار کمک کنند.