بازی دفاع از بازار با ETF های با کیفیت بالا

تلاش برای تعیین کمیت

در میان فشارهای شدید بانکی و نگرانی‌های مداوم تورم و رکود، فرار به سمت صندوق‌های با کیفیت بالا برای سرمایه‌گذاران صندوق‌های قابل معامله در بورس جذاب‌تر شده است.

آنا پاگلیا، رئیس جهانی ETF ها و استراتژی های شاخص گذاری شده Invesco، روز دوشنبه به باب پیسانی از CNBC در “ETF Edge” گفت: «ترازنامه قوی تر قطعا محرک اصلی و معیار اصلی برای توصیف کیفیت یک سهام خاص در سبد ما است. .

به داخل جریان یافت ETF کیفیت S&P 500 Invesco (SPHQ) بر اساس گزارش FactSet، در سال 2023 شتاب گرفت و بیش از 906 میلیارد دلار از ابتدای سال جذب کرد.

به گفته Invesco، این صندوق عملکرد سهام S&P 500 را با بالاترین امتیاز کیفی که بر اساس سه معیار بازده حقوق صاحبان سهام، نسبت اقلام تعهدی و نسبت اهرم مالی محاسبه می‌شود، ردیابی می‌کند.

پاگلیا گفت: «مشتریان ما واقعاً نگران آنچه در بازار می بینند – نرخ بهره بالا، تورم بالا هستند. بنابراین، تصادفی نیست که می بینید کیفیت بالا و نوسانات پایین در صندلی راننده است.

او گفت که نگرانی‌ها در مورد اعتبارات محدودتر و ریسک نزولی برای افزایش انتظارات سود، عوامل دیگری هستند که سرمایه‌گذاران را به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت سوق می‌دهند.

Paglia گفت: “این واقعاً یک داستان سرمایه گذاری برای بازده نیست.” “این بیشتر یک داستان تدافعی است که در شرایط فعلی بازار به خوبی بازی می کند.”

در حالی که معیارهای کیفیت ممکن است بسته به صندوق یا شرکت متفاوت باشد، معیارهای رایج مانند ترازنامه ثابت و جریان های نقدی این عامل را در یک بازار پر نوسان جذاب می کند.

اما در مرحله بهبود، اسکات لدنر، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Horizon Investments، پیشنهاد کرد که استراتژی‌های «آشغالی» برای به دست آوردن بیشتر در معرض جهش اقتصادی اضافه شود.

لدنر روز دوشنبه در همان بخش گفت: «وقتی می‌خواهید یک نمونه کار ناخواسته داشته باشید، زمانی است که در حال عبور از آن هستید. “از آنجا که در آن زمان است که شما اهرم بالایی می خواهید، تغییرپذیری می خواهید.”

در حالی که لدنر مزایای استراتژی‌های جستجوی آشغال را توضیح داد، او تأیید کرد که کیفیت همچنان عامل برجسته در محیط بازار با رشد آهسته است.

او گفت: «این می‌تواند نوعی ایمنی ایجاد کند و مردم را در سرمایه‌گذاری نگه دارد یا در وهله اول سرمایه‌گذاری آنها را جلب کند. این جنبه اصلاح رفتاری برای سرمایه‌گذاری در یک سبد با کیفیت در زمان عدم اطمینان اقتصادی می‌تواند به اندازه پیامدهای اقتصادی انجام این کار قدرتمند باشد.

سلب مسئولیت