بازیابی سفر، واحدهای موتور جت را در جنرال الکتریک و ریتون تقویت می کند

تکنسین ها یک موتور جت CFM56-7B شرکت جنرال الکتریک را در مرکز آزمایش و مونتاژ هوانوردی این شرکت در پارک Triangle Research در دورهام، کارولینای شمالی مونتاژ می کنند.

جیم آر راندز | بلومبرگ | گتی ایماژ

بهبود در سفرهای هوایی باعث افزایش فروش و تعمیرات در واحدهای موتور می شود شرکت جنرال الکتریک و فناوری های ریتون مانند بوئینگ و ایرباس تلاش می کنند تا نرخ تولید هواپیماهای جدید خود را افزایش دهند.

شرکت هوافضای جنرال الکتریک در سه‌ماهه اول سال جاری 25 درصد افزایش یافت و به 6.98 میلیارد دلار رسید. این واحد موتور هواپیماهای 737 مکس بوئینگ و هواپیماهای باریک بدنه خانواده A320 ایرباس را می سازد. این شرکت گفت که افزایش بازدید از مغازه و قطعات یدکی به افزایش درآمد در واحد کمک کرده است.

فروش واحد موتور پرت و ویتنی ریتون با 15 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 5.23 میلیارد دلار رسید. واحد هوافضای Collins آن که همه چیز را از اویونیک گرفته تا فضای داخلی هواپیما تولید می کند، نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافت و به 5.58 میلیارد دلار رسید.

پیشرفت‌ها در این شرکت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که ایرباس و بوئینگ در تلاش هستند تا تولید هواپیماهای جدید خود را برای خطوط هوایی افزایش دهند. افزایش تقاضا برای سفر همچنین تقاضا برای جت های جدید و تعمیر و نگهداری جت های قدیمی را افزایش داده است.

بوئینگ احتمالاً در صورت گزارش نتایج فصلی قبل از باز شدن بازار در روز چهارشنبه، برنامه‌های خود را برای تولید و تحویل هواپیما به خطوط هوایی در سال به تفصیل شرح خواهد داد.

این شرکت قصد داشت در سال جاری حدود 400 هواپیمای 737 مکس را تحویل دهد. اما در اوایل ماه جاری، بوئینگ یک نقص در ساخت برخی از هواپیماهای 737 مکس، پرفروش‌ترین هواپیماهای آن را فاش کرد و این مشکل می‌تواند تحویل برخی از این هواپیماها را متوقف کند.

مدیر عامل شرکت دیو کالهون هفته گذشته گفت که این مشکل تغییری در سفارشات بوئینگ از تامین کنندگان نخواهد داشت زیرا این شرکت همچنان به دنبال افزایش نرخ تولید است.

چرا هواپیماها پس از توقف پرواز هنوز میلیون ها ارزش دارند؟