بازده خزانه داری در حالی که سرمایه گذاران در انتظار محرک بیشتر هستند ، حرکت می کند

در حالی که سرمایه گذاران منتظر تصویب بسته محرک ویروس کرونا در کنگره بودند ، صبح روز دوشنبه بازدهی خزانه داری آمریکا کاهش یافت.

بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری معیار در ساعت 5:08 بامداد به 0.938٪ کاهش یافت ، در حالی که بازده اوراق خزانه داری 30 ساله به 1.696٪ کاهش یافت. بازده معکوس به سمت قیمت حرکت می کند.

بازدهی خزانه داری در روز دوشنبه کاهش یافت ، زیرا انتظار برای امضای دور دیگری از بودجه تسکین دهنده بیماری همه گیر در ایالات متحده ادامه داشت ، با کنگره که ماه ها به دلیل بسته ای در بن بست بود.

فایننشال تایمز گزارش داد ، یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی قرار است روز دوشنبه قانونی را برای یک بسته محرک اضافی به ارزش حدود 908 میلیارد دلار ارائه دهد.

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان روز جمعه گفت که “حرکت” به سمت یک معامله محرک ویروس کرونا را دید. رهبر اقلیت سنا ، چاک شومر ، پس از انتشار اطلاعاتی که جمعه نشان داد رشد مشاغل ایالات متحده در ماه نوامبر کاهش یافته است ، بار دیگر خواستار کمک مالی شد ، در حالی که جو بایدن رئیس جمهور منتخب نیز خواستار “اقدام فوری” در مورد یک معامله محرک شد.

داده های حقوق و دستمزد غیر مزرعه ای ایالات متحده در ماه نوامبر نشان داد که فقط 245،000 شغل در ماه گذشته ایجاد شده است که بسیار کمتر از 440،000 حقوق و دستمزد جدید است که اقتصاددانان پیش بینی کرده بودند و 610،000 شغل اضافه شده در ماه اکتبر.

داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز نشان داد ، موارد ویروس کرونا در ایالات متحده به سرعت در حال افزایش است ، و عفونت های تایید شده به 14760،627 رسیده است.

حراج ها به قیمت 54 میلیارد دلار اسکناس 13 هفته ای و 51 میلیارد دلار اسکناس 26 هفته ای برگزار می شود.

– جیکوب پراموک از CNBC در این مقاله همکاری کرد.