بازدهی خزانه داری همچنان ادامه دارد که گفتگوهای محرک همچنان در کانون توجه است

بازدهی خزانه داری آمریکا صبح سه شنبه با افزایش چشمگیر سرمایه گذاران در تحریکات ویروس کرونا در کنگره ، اندکی افزایش یافت.

بازدهی اسکناس 10 ساله خزانه داری معیار در ساعت 5:05 بامداد به 0.936٪ رسید ، در حالی که بازده اوراق خزانه 30 ساله به 1.694٪ افزایش یافت. بازده معکوس به سمت قیمت حرکت می کند.

بازدهی خزانه داری در روز سه شنبه بالاتر است ، زیرا کنگره عجله می کند تا قبل از پایان برخی از بودجه روز شنبه ، در مورد هزینه های امدادی همه گیر توافق کند.

رهبران جمهوری خواه و دموکرات روز دوشنبه گفتند که آنها قصد دارند بودجه دولت را برای یک هفته دیگر تمدید کنند ، در حالی که نمایندگان مجلس به دنبال تهیه بسته محرک ویروس کرونا هستند.

بر اساس تجزیه و تحلیل CNBC در مورد داده های دانشگاه جان هاپکینز در روز دوشنبه ، ایالات متحده یک رکورد متوسط ​​هفت روزه از ویروس کرونا را در بیش از 196200 عفونت ثبت کرد. این بدان معناست که اگر این روند ادامه داشته باشد ، متوسط ​​بار هفت روزه در این هفته به 200000 مورد برتر می رسد.

ایالات متحده همچنین در میانگین هفت روزه مرگ و میر ناشی از Covid-19 به یک سطح رکورد بالا نزدیک شده است.

ارقام نهایی سه ماهه سوم مربوط به هزینه های کارگری واحد و بهره وری غیرکشاورزی قرار است در ساعت 10:30 صبح بامداد سه شنبه منتشر شود ، در حالی که داده های هفتگی تغییر سهام نفت خام API در ساعت 6:30 بعد از ظهر منتشر می شود.

حراج ها به قیمت 30 میلیارد دلار اسکناس 119 روزه ، 30 میلیارد دلار اسکناس 42 روزه و 56 میلیارد دلار اسکناس 3 ساله برگزار می شود.

جیکوب پراموک و ویل فوئر از CNBC در این مقاله همکاری کردند.