اینها ارزان ترین مکان ها در ایالات متحده برای خرید خانه ساحلی هستند

این که آیا به دنبال خرید اولین خانه خود هستید یا برای سرمایه گذاری در ملک اجاره ای، مهم است که در نظر داشته باشید که از کجا می توانید بیشترین سود را برای پول خود داشته باشید.

در ماه می، Realtor.com شهرهای ایالات متحده را رتبه بندی کرد که خریداران در آن ها ارزان ترین خانه ها را در نزدیکی آب پیدا می کنند.

و در حالی که مکان هایی مانند همپتونز و مالیبو در این لیست نیستند، شهرهای ساحلی که رتبه بندی کردند از جوامع کوچک تا شهرهای بزرگ را شامل می شود.

برای رتبه‌بندی هر شهر، Realtor.com داده‌های فهرست خود را برای هر خانه‌ای که در سال گذشته در بازار در شعاع یک مایلی ساحل عرضه شده است، جمع‌آوری کرد، مقرون‌به‌صرفه‌ترین را بر اساس قیمت هر فوت مربع انتخاب کرد و مکان‌ها را با حداقل 50 ملک

به گزارش Realtor.com، گلفپورت، می سی سی پی، به عنوان ارزان ترین شهر برای خرید خانه ساحلی رتبه بندی شده است.

Dszc | ایستوک | گتی ایماژ

10 مکان برتر در ایالات متحده برای خرید خانه ساحلی

  1. گلفپورت، خانم
  2. نیوپورت نیوز، وا.
  3. نیو لندن، کن.
  4. گراند آیل، لا.
  5. کورپوس کریستی، تگزاس
  6. آتلانتیک سیتی، نیوجرسی
  7. ناوار، فلوریدا
  8. ساحل شمالی، Md.
  9. کرسنت سیتی، کالیفرنیا
  10. شرلی، نیویورک

گلفپورت، می سی سی پی، مقرون به صرفه ترین شهر برای خرید خانه ساحلی است. تقریباً در نیمه راه بین مرزهای می سی سی پی با لوئیزیانا و آلاباما قرار دارد و 26 مایل ساحل در خلیج مکزیک دارد.

به گفته Realtor.com، میانگین قیمت فروش یک خانه در فاصله یک مایلی ساحل 224900 دلار است و میانگین قیمت هر فوت مربع در فاصله یک مایلی ساحل 144 دلار است.

گلفپورت ترکیب خوبی از یک جامعه شهری کوچک و زندگی شهری را به ساکنان ارائه می دهد. به لطف تورهای ماهیگیری و اجاره قایق، و همچنین همسایگی با شهر کازینو بیلوکسی، این شهر به یک مرکز گردشگری تبدیل شده است.

نیوپورت نیوز، ویرجینیا، دارای سواحلی در اقیانوس اطلس و رودخانه جیمز است.

Sherryvsmith_تصاویر | ایستوک | گتی ایماژ

نیوپورت نیوز، ویرجینیا، در رتبه دوم فهرست قرار گرفت. این شهر در منتهی الیه جنوبی شبه جزیره ویرجینیا واقع شده است و حدود 25 مایل از جیمزتاون تاریخی فاصله دارد.

شهر ویرجینیا دارای سواحلی در دو طرف اقیانوس اطلس و رودخانه جیمز است. به گفته Realtor.com، اگر مایل به رانندگی برای گزینه‌های کنار اقیانوس هستید، نیوپورت نیوز نیز حدود 40 مایل از ساحل ویرجینیا، بهترین در ایالت، فاصله دارد.

در نیوپورت نیوز، قیمت متوسط ​​در فاصله یک مایلی از ساحل 200000 دلار و متوسط ​​قیمت هر فوت مربع در فاصله یک مایلی از ساحل 150 دلار است.

رتبه سوم این فهرست نیو لندن، کانکتیکات است. این یکی از بهترین سواحل عمومی در ایالت، پارک ساحلی اقیانوس است که در لانگ آیلند ساوند قرار دارد.

قیمت متوسط ​​در فاصله یک مایلی از یک ساحل 257000 دلار در نیو لندن است، در حالی که قیمت متوسط ​​هر فوت مربع در فاصله یک مایلی از یک ساحل 175 دلار است.

نیو لندن، کانکتیکات، یک شهر بندری است و یکی از بهترین سواحل عمومی در ایالت، پارک ساحلی اقیانوس (Ocean Beach Park) را دارد.

Denistangneyjr | ایستوک | گتی ایماژ

کیت ترنر، یک وام دهنده وام مسکن با Homestead Funding، به Realtor.com گفت: «لندن جدید مانند یک جواهر کوچک از مقرون به صرفه است. “فقط به قیمت های برخی از شهرهای نزدیک اینجا نگاه کنید.”

طبق گزارش Realtor.com، Mystic، کانکتیکات، که تنها حدود 15 دقیقه با ماشین از نیو لندن فاصله دارد، خانه‌هایی در نزدیکی ساحل با قیمت بیش از سه برابر بیشتر در هر فوت مربع به فروش می‌رساند.

نیو لندن یک شهر بندری معتبر است که فضای کلاسیک نیوانگلند را بدون اینکه یک مقصد توریستی بیش از حد محبوب باشد ارائه می دهد.

از دست ندهید: آیا می خواهید با پول، کار و زندگی خود باهوش تر و موفق تر باشید؟ برای خبرنامه جدید ما ثبت نام کنید!

گزارش رایگان CNBC را دریافت کنید، 11 راه برای تشخیص اینکه آیا در رکود هستیم، جایی که کلی ایوانز به بررسی شاخص های اصلی مبنی بر اینکه رکود در حال آمدن است یا از قبل شروع شده است، می پردازد.