ایلان ماسک برای بحث در مورد مقررات هوش مصنوعی با شومر ملاقات کرد

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در کنفرانس بازاریابی “Twitter 2.0: From Conversations to Partnerships” در میامی، فلوریدا، در 18 آوریل 2023 صحبت می کند.

چاندان خانا | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

ایلان ماسک پس از مشاهده در کاپیتول هیل در توییتی اعلام کرد که با چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y و دیگر قانونگذاران درباره مقررات هوش مصنوعی ملاقات کرده است.

ماسک در اوایل روز پنجشنبه در توییتر به اشتراک گذاشت: «آنچه بر ایمنی مردم تأثیر می‌گذارد، به مرور زمان برای اطمینان از اینکه شرکت‌ها گوشه‌ها را کوتاه نمی‌کنند، تنظیم شده است. “هوش مصنوعی قدرت زیادی برای انجام خوب و بد دارد. اولی بهتر است.”

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

سهام مایکروسافت با نتایج قوی جهش کرد.  در اینجا چیزی است که می تواند برای این غول فناوری باشد

CNBC Pro

این نشست پس از آن برگزار شد که شومر اخیراً تلاش‌هایی را برای توسعه یک چارچوب جدید برای تقویت فناوری و در عین حال کاهش بزرگترین خطرات آن آغاز کرد. برنامه‌های سطح بالای شومر بر شفافیت برای سیستم‌های هوش مصنوعی متمرکز است و کارشناسان مستقل را ملزم می‌کند تا فناوری‌ها را قبل از انتشار عمومی آزمایش کنند و نیاز به افشای افراد، مکان‌ها و راه‌های دخیل در توسعه فناوری است.

ماسک یکی از پرسروصداترین منتقدان سرعت فعلی توسعه هوش مصنوعی بوده است. او ماه گذشته نامه‌ای سرگشاده از موسسه آینده زندگی امضا کرد که در آن از آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی می‌خواهد تا یک مکث شش ماهه در مورد «آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی قدرتمندتر از GPT-4»، با اشاره به آخرین نسخه ChatGPT OpenAI، وضع کنند.

ماسک که می دود تسلااسپیس ایکس و توییتر، یکی از بنیانگذاران OpenAI بودند، اما هیئت مدیره آن را در سال 2018 ترک کردند و دیگر سهامی ندارند. از آن زمان، او از این شرکت انتقاد کرد و هشدار داد که این شرکت از اهداف اولیه خود دور شده است.

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI بعداً در یک رویداد MIT به این نامه پرداخت و گفت در حالی که او در مورد اهمیت احتیاط و استانداردهای ایمنی دقیق موافق است، “من فکر نمی‌کنم نامه بهترین راه برای رسیدگی به آن باشد.”

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

تماشا کنید: سرمایه گذاران تسلا ادعا می کنند که ایلان ماسک بیش از حد پریشان است

سرمایه گذاران تسلا ادعا می کنند که ایلان ماسک بیش از حد منحرف است