اکثر دانش آموزان مجبور نیستند در کلاس های مالی شخصی ایالت ها شرکت کنند

فشار برای امور مالی شخصی به عنوان یک نیاز فارغ التحصیلی

در دبیرستان وینوسکی در وینوسکی، ورمونت، دانش‌آموزان کلاس مالی شخصی کورتنی پوکت در مورد مدیریت پول یاد می‌گیرند، از جمله اینکه چگونه می‌توانند اقلامی را که ممکن است بخواهند در اولین آپارتمان خود داشته باشند، تهیه کنند.

او به شاگردانش توضیح می دهد: “شما مجبور خواهید بود همه چیزهایی را که می خواهید بخرید.” “و سپس بفهمید که چند ساعت باید برای آنها کار کنید.”

Poquette فهرستی از وسایل و لوازم خانگی توصیه شده از جمله چارچوب تخت، تشک، میز و مایکروویو را در اختیار کلاس قرار می دهد. دانش‌آموزان در آمازون، والمارت و سایر وب‌سایت‌های خرده‌فروشی روی لپ‌تاپ خود جستجو می‌کنند تا هزینه اقلامی را که انتخاب می‌کنند، بیابند. سپس، آنها محاسبه می کنند که چند ساعت طول می کشد تا یک شغل با حداقل دستمزد برای تهیه آن اقلام انجام شود.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های ماه ملی سواد مالی، CNBC داستان‌هایی را در طول ماه به مردم کمک می‌کند تا از پول خود مدیریت، رشد و محافظت کنند تا بتوانند واقعاً بلندپروازانه زندگی کنند.

پوکت گفت: «وقتی به صورت‌حساب‌ها و هزینه‌های ماهانه، حقوق و انتخاب‌هایی که قرار است بعد از دبیرستان انجام دهند فکر می‌کنند، این برای آنها بسیار مفید است. آنها برای خود می خواهند.”

بودجه بندی، بانکداری و ایجاد اعتبار از جمله بسیاری از درس های پولی واقعی است که در این کلاس مالی شخصی تدریس می شود که همه دانش آموزان در منطقه مدرسه کوچک، واقع در خارج از برلینگتون، باید قبل از فارغ التحصیلی از دبیرستان آن را بگذرانند.

دوره های مالی شخصی بیشتر اما بدون تضمین

کورتنی پوکت به دانش آموزان دبیرستان وینوسکی در ورمونت امور مالی شخصی را آموزش می دهد.

استفانی دو، CNBC

تعداد فزاینده ای از ایالت ها آموزش مالی را به برنامه درسی دبیرستان های دولتی اضافه می کنند، اما این تضمینی نیست که مدارس دوره اختصاصی ارائه دهند یا دانش آموزان آن را بگذرانند. در حالی که مدارس ممکن است برخی از موضوعات مالی شخصی را آموزش دهند، اکثر آنها برای فارغ التحصیل شدن از دانش آموزان نیازی به شرکت در کلاس مالی شخصی طولانی مدت ندارند.

لورا لوین، رئیس و مدیر عامل ائتلاف جامپ استارت، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن دی سی که بر آموزش مالی برای دانش آموزان متمرکز است، گفت: اغلب، “این موضوع اولویت هاست.” پیدا کردن زمان در روز است. یافتن بودجه برای اجرا است. و گاهی اوقات با قانونگذاری، عوامل دیگری هستند که واقعاً حتی، می دانید، مستقیماً به خود آموزش و پرورش مربوط نمی شوند.

طبق گفته Next Gen Personal Finance، یک سازمان غیرانتفاعی که پیشرفت قوانین سواد مالی در ایالت ها را دنبال می کند، فقط هشت ایالت از همه دانش آموزان دبیرستانی می خواهند که یک ترم دوره مالی شخصی را قبل از فارغ التحصیلی بگذرانند – و 10 ایالت در حال اجرای این الزام هستند. .

میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، ما می‌توانیم شکاف موفقیت را از طریق آموزش مالی شخصی بهتر ببندیم

با این حال، با قوانینی که در سال جاری در 30 ایالت از جمله ورمونت ارائه شد، شتاب ایالت ها برای تضمین آموزش مالی برای دانش آموزان در حال رشد است.

در سال 2018، شورای آموزش و پرورش ایالت ورمونت استانداردهایی را برای آموزش امور مالی شخصی در مهدکودک تا کلاس دوازدهم تصویب کرد، اما هیئت مدیره آن را به نواحی مدارس محلی واگذار کرد تا اجرا کنند. لایحه ای برای تبدیل کلاس مالی شخصی به عنوان شرط فارغ التحصیلی دبیرستان در سراسر ایالت که در اوایل سال جاری ارائه شد، در مجلس قانونگذاری ورمونت متوقف شده است.

پوکت گفت که Winooski یکی از حدود 20 درصد دبیرستان های ایالتی است که دانش آموزان را ملزم به شرکت در کلاس مالی شخصی برای فارغ التحصیلی می کند. با این حال، برخی از دانش آموزان او از همه حمایت می کنند که آن را قبول کنند.

هنگامی که در دبیرستان به امور مالی شخصی نیاز است، شاهد پیشرفت در نمرات اعتباری هستید.

کارلی اوربان

استاد اقتصاد در دانشگاه ایالتی مونتانا

الکسیس بلند، دانش آموز کلاس دهم، گفت که اکنون از زمان شرکت در کلاس، فیش حقوقی شغل پاره وقت خود را با دقت بیشتری می خواند. او گفت: “من متوجه شدم که چند بار به من پول اشتباه داده شده است و متوجه نشدم.” بنابراین فکر می‌کنم از قبل هوشیارتر و آگاه‌تر هستم.»

تاید گالی، یک ارشد، موافقت کرد. او گفت: «فکر می‌کنم این به من کمک می‌کند تا راه‌های بسیار بیشتری را بفهمم که می‌توانم از بدهی‌شدن جلوگیری کنم، که می‌دانم مشکل بزرگی است.

ارشد گفت: «این یکی از معدود کلاس‌هایی است که مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید، می‌تواند به نوعی در زندگی شما اعمال شود. داهلیا مینارد.

تحقیقات نشان می دهد دانش آموزان دبیرستانی که در کلاس مالی شخصی شرکت می کنند، در بزرگسالی تصمیمات مالی بهتری می گیرند.

کارلی اوربان، استاد اقتصاد در دانشگاه ایالتی مونتانا، می‌گوید: «وقتی در دبیرستان به امور مالی شخصی نیاز است، شاهد پیشرفت در امتیازات اعتباری هستید. شما شاهد کاهش نرخ‌های بزهکاری هستید، انتخاب‌های وام‌گیری کمتری را مشاهده می‌کنید، و اتکای کمتری به کارت‌های اعتباری مشاهده می‌کنید.»

پوکت، 17 سال مربی کسب و کار، همچنان از آموزش امور مالی شخصی که در سراسر ورمونت و کشور ارائه می شود، دفاع می کند.

پوکت گفت: «ما واقعاً باید مطمئن شویم که همه دانش‌آموزان وارد کلاس می‌شوند، زیرا وقتی وارد کلاس می‌شوند، متوجه می‌شوند که «من باید این را یاد بگیرم». بنابراین به همین دلیل است که تضمین در هر ایالت بسیار مهم است.

ثبت نام: Money 101 یک دوره آموزشی 8 هفته ای برای آزادی مالی است که هر هفته به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود. برای نسخه اسپانیایی، Dinero 101، اینجا را کلیک کنید.