انواع لوله و اتصالات در شبکه تاسیساتی ساختمان ها – فروشگاه لوله، اتصالات و شیرآلات

“زانويي 45 درجه” : همانندزانويي قائم 90درجه براي تغييرجهت لوله ، باانحراف 45 درجه مورداستفاده قرار ميگيرد .درلوله كشي فاضلاب درمواردي كه تغيير جهت و انحراف 90 درجه اي لوله كشي به وسيله زانويي قائم احتمال ايجاد گرفتگي د لوله را افزايش مي دهد با استفاده از اتصال دوعدد زانويي 45 درجه ويك عدد مغزي شعاع انحناي تغيير جهت بيشتر ميشود .اين وصاله دردوسر از داخل دنده شده است .كاربرد زانوي روپيچ توپيچ 45 درجه همانند چپقي مي باشد با اين تفاوت كه انحراف آن 45 قیمت لوله بدون درز گازی درجه ميباشد . لوله های خرطومی، لوله های منعطف میباشند که در دیوارهای ساختمان ها قرار داده شده و سیم هـای برق در داخل آن قرار داده میشود.

لوله برق پی وی سی گه یکی از پرکاربردترین لوله از انواع لوله برق است از پلاستیک سخت که به آن PVC گفته می شود، ساخته شده است. تصمیم برای قرار دادن یک لوله تغذیه ای نیست که به آرامی انجام شود، مهم است که بحث کنیم که کدام یک از پیامدهای دراز مدت برای شما یا یکی از عزیزان شما انتظار می رود. جهت بهره گیری از این ضمانت شما میبایست دستگاه را به صورت کامل به یکی از نمایندگی های فروش و یا عاملین مجاز تحویل و خدمات خود را تحویل بگیرد.

بررسی های دقیق ، کنترل های پیاپی از مواد اولیه تا نحوه و نوع بسته بندی محصولات نهایی، باعث گردیده تا اعتماد به تولیدات تضمینی بر عملکرد حرفه ای روتنگران پارسه باشد از اینرو روتنگران پارسه محصولات خود را به مدت 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش مینماید. محصولات روتنگران پارسه در برابر هرگونه نقص در مواد اولیه و نحوه ساخت تحت پوشش تضمینی این شرکت میباشد. بدیهی است اجرای عایق مناسب برای این لوله ها، باعث کاهش چشمگیر تلفات حرارتی لوله آب گرم و افزایش طول عمر آنها می شود.

لازم به ذکر است کلیه لوله و اتصالات ارائه شده در سایت مجموعه دماتجهیز دارای قیمت مناسب بوده و تخفیفهای مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمتها لحاظ گردیده است. هر لولهای که در یک بخش از تأسیسات به کار میرود دارای مزایا و معایب مختص خود است. بله تمامی محصولات روتنگران دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. اعتبار شرکت روتنگران پارسه حاصل سالها تلاش مستمر برای حفظ کیفیت محصولات می باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جوشکاری لوله بدون درز وب سایت خود باشید.