اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، یک جلسه مطبوعاتی درباره کوید برگزار می کند

[The stream is slated to start at 11:30 a.m. ET. Please refresh the page if you do not see a player above at that time.]

آندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، قرار است روز دوشنبه در حالی که دولت آماده جلوگیری از افزایش موارد Covid-19 است ، یک جلسه مطبوعاتی درباره ویروس کرونا برگزار کند.

کوومو در 13 نوامبر در تماس تلفنی با خبرنگاران گفت: “مردم بیشتر سفر خواهند کرد – شکرگذاری ، کریسمس ، هانوکا ، کوانزا ، تعطیلات.” “اینها همه عناصری هستند که می توانند برای افزایش Covid توطئه کنند. این واقعیت است. اعداد در حال افزایش هستند ، اعداد بالا می روند.”

کوومو قبلاً دستور داده است که رستوران ها و بارهای دارای مجوز از اداره مشروبات الکلی ایالتی ساعت 10 شب تعطیل شوند ، اگرچه آنها می توانند برای پیک آپ کنار جاده کار کنند. در آن زمان به ورزشگاه ها نیز دستور تعطیلی داده شد. فرماندار دموکرات با جمع آوری افرادی که در داخل اجتماع می کنند برخورد کرده و اجتماع بیش از 10 نفر را در یک منزل شخصی منع کرده است.

در حالی که ساکنان برای سفر به شکرگذاری به سمت فرودگاه می روند ، کوومو گفت که این ایالت در طول تعطیلات اجرای قانون را در فرودگاه های خود افزایش می دهد تا اطمینان حاصل کند که مسافران ورودی قرنطینه و شرایط آزمایش را دنبال می کنند.

کلاسهای درس در مدارس شهر نیویورک برای یادگیری حضوری بسته است ، پس از آنکه شهردار بیل دو بلازیو در تلاش برای جلوگیری از افزایش تعداد موارد Covid-19 ، دانش آموزان را در خانه خود نگه داشت.

برای مشاهده آخرین اخبار شیوع Covid-19 ، به روزرسانی های زنده CNBC را بخوانید.