اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، جلسات مطبوعاتی را در مورد پاسخ کوید برگزار می کند

https://www.youtube.com/watch؟v=NBDmyWVlDyE

[The stream is slated to start at 11:30 a.m. ET. Please refresh the page if you do not see a player above at that time.]

اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، روز چهارشنبه یک جلسه مطبوعاتی برگزار می کند تا مردم را در مورد واکنش دولت به شیوع ویروس کرونا در هنگام آماده سازی برای توزیع واکسن Covid ، به طور احتمالی در اواخر هفته ، مطلع کند.

در اوایل این هفته ، کوومو گفت که اگر نرخ بستری در بیمارستان تثبیت نشود ، ممکن است هفته آینده این ایالت ناهارخوری داخل شهر نیویورک را ببندد و ظرفیت آن را در سایر نقاط ایالت کاهش دهد. وی افزود که ادامه روند بستری در بیمارستان اجتناب ناپذیر نیست ، اما معتقد است که چنین خواهد شد.

و فرماندار مجدداً تأكید كرد كه در صورت نزدیك شدن بیمارستانهای محلی به حداكثر ظرفیت كه با میانگین هفت روز تخت بیمارستانهای اشغال شده اندازه گیری می شود ، حتی محدودیتهای بیشتری لازم خواهد بود. اگر انتظار می رود ظرف سه هفته ظرفیت بیمارستان های منطقه 90٪ برسد ، به این معنی که از هر 10 تخت 9 بستر پر می شود ، دولت “تعطیلی” را در سراسر منطقه اجرا می کند.

وی روز دوشنبه گفت: “ما در حال بررسی ظرفیت بستری هستیم و اگر نرخ را تحت كنترل نگیریم ، شما بیمارستان های خود را تحت فشار قرار خواهید داد. ما مجبور به بازگشت به حالت تعطیل خواهیم بود.”

وی گفت: “شما نمی توانید سیستم بیمارستان را تحت فشار قرار دهید. طاقت فرسا بودن سیستم بیمارستان به این معنی است كه افراد در یك راهرو در بالای كشته می شوند.” “و زندگی که می توانستید ذخیره کنید ، نمی توانید پس انداز کنید ، زیرا کارمند ندارید ، دکتر ندارید ، پرستار ندارید و مردم بی دلیل می میرند.”

برای دیدن آخرین اخبار شیوع Covid-19 ، به روزرسانی های زنده CNBC را بخوانید.