“امیدوارم” که در سال 2021 واکسن کافی عرضه شود

دکتر اسکات گوتلیب ، رئیس سابق FDA و عضو هیئت مدیره Pfizer ، به CNBC گفت که امیدوار است که در سال 2021 ، به دلیل گزارش وال استریت ژورنال ، مقدار کافی واکسن وجود داشته باشد که فایزر مجبور به تخمین مقدار اولیه واکسن شد. دوزهای امسال به دلیل مشکلات زنجیره تامین.

گوتلیب گفت: “با افزایش سرعت و زمان بیشتری که این بازه زمانی را تا سال 2021 افزایش می دهید ، میزان عرضه بسیار سریع افزایش می یابد ، در سال 2020 میزان عرضه کمتری خواهید داشت.” وی افزود: “من امیدوارم كه در سال 2021 عرضه كافی داشته باشیم و خیلی سریع شیب پیدا می كند ، اما امیدوارم امسال این محصولات وارد بازار شوند.”

بر اساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، یک آمریکایی حدود هر 30 ثانیه از کوید در روز چهارشنبه می میرد. به گفته جان هاپکینز ، این ویروس بیش از 275000 آمریکایی را به کام مرگ کشانده است و ایالات متحده بیش از 2800 مرگ را گزارش داده است که بیشترین میزان در یک روز از زمان شیوع بیماری همه گیر است. طی یک ماه گذشته میزان بستری در بیمارستان دو برابر شده است. بیش از 100000 نفر در روز چهارشنبه در بیمارستان های Covid بستری بودند ، که طبق برنامه پیگیری COVID ، یک رکورد بی سابقه است.

دکتر بروس بکر ، استاد کمکی طب رفتاری و علوم اجتماعی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون ، در مورد افزایش تعداد کشته ها در ماه های آینده هشدار داد.

بکر گفت: “من انتظار دارم كه میزان مرگ و میر در این سطح ادامه یابد یا افزایش یابد ، شاید حتی در ماه آینده دو برابر شود.” “هر زمستان شاهد مرگ قابل توجهی در اثر آنفلوانزا ، سایر ویروس های تنفسی و ذات الریه باکتریایی ، به ویژه در جمعیت مستعد ابتلا به عفونت شدید Covid-19 هستیم. انتظار می رود این جمعیت در سه تا چهار سال آینده دچار بیماری شدید Covid-19 و مرگ و میر شود. ماه ها.”

گوتلیب به میزبان شپرد اسمیت گفت که وی فکر می کند “انگلیس یک مقام نظارتی خوب است.” واکسن Pfizer و شریک آلمانی آن BioNTech هفته آینده پس از پاکسازی تنظیم کننده های انگلیس برای استفاده اضطراری در انگلیس ، هفته آینده پخش می شود.

گوتلیب گفت: “من از نزدیک با آنها همکاری کردم. بسیاری از افرادی که اکنون در آنجا هستند از سازمان تنظیم مقررات اروپا هستند و پس از Brexit به انگلیس بازگشتند. بنابراین ، من فکر می کنم که آنها با بررسی این داده ها کار خوبی انجام دادند.”

همکار CNBC توضیح داد که روند FDA با سیستم انگلیس متفاوت است ، به ویژه به دلیل تعهد FDA به داشتن کمیته مشاوره عمومی و پخش عمومی اطلاعات. این فرآیند ، به نوبه خود ، دو هفته به روند تأیید واکسن اضافه خواهد کرد.

گاتلیب در یک گفت: “ما فکر می کنیم که پخش عمومی این اطلاعات ، داشتن آن جلسه کمیته مشاوره عمومی ، داشتن مشاوران خارجی FDA ، مشاوران مستقل ، روند کار را تأیید می کنند و نظرات عینی را در یک فضای باز ارائه می دهند ، سودهای بهداشت عمومی وجود دارد.” مصاحبه عصر پنجشنبه در “اخبار با شپرد اسمیت”. “من فکر می کنم که این امر تا حد زیادی به ایجاد اعتماد به نفس عمومی کمک خواهد کرد ، بنابراین شاید ارزش آن را داشته باشد که برای انجام آن وقت صرف شود.”

تاکنون ویروس منجر به کشته شدن بیش از 100000 نفر در خانه های سالمندان شده است. در سراسر کشور ، افرادی که در مراکز مراقبت طولانی مدت کار می کنند و زندگی می کنند کمتر از 6٪ از موارد Covid را تشکیل می دهند ، اما طبق پروژه پیگیری COVID ، تقریبا 40٪ از مرگ و میر ناشی از ویروس را تشکیل می دهند.

روز سه شنبه ، هیئتی از متخصصان پزشکی كه به مراكز كنترل و پیشگیری بیماری (CDC) مشاوره می دهند ، هنگام تأیید واكسن ، افراد مسن را در مراكز مراقبت و كارگران پزشکی قرار می دهند. گوتلیب گفت که واکسن ها در سایت های ویژه توزیع می شوند و برای مدت زمان مشخصی برای آن جمعیت جیره بندی می شوند.

گوتلیب گفت: “یک نقطه انعطاف وجود دارد که من فکر می کنم عرضه کافی در بازار وجود دارد که ما شاهد این هستیم که این سیستم جیره بندی شروع به فرسایش می کند و به طور گسترده تری برای گروه های بیشتری از مردم در دسترس خواهد بود.” . “حدس من این است که قرار است در بازه زمانی مارس قرار بگیرد.”

به نظر می رسد واکسنهایی که از Pfizer و Moderna ترشح می شوند بیش از 90٪ در پیشگیری از ویروس کرونا موثر هستند ، اما تنها پس از دریافت دو دوز از بیماران با فاصله حداقل 20 روز. اسمیت نگرانی را درباره مصرف دو دوز واکسن توسط آمریکایی ها مطرح کرد. گوتلیب گفت اگرچه بعد از اولین دوز محافظتی وجود دارد ، هر دو دوز باید برای 95٪ اثربخشی مصرف شود. بکر با تکرار احساسات گوتلیب و اهمیت محافظت کامل از هر دو دوز را برجسته کرد.

بکر گفت: “از دوز دوم صرف نظر نکنید زیرا اولین دوز باعث سردرد یا تب کم یا عضلات دردناک می شود.” “این علائم کووید نیستند! این علائم در بیشتر واکسیناسیون ها از کزاز تا آنفلوانزا اتفاق می افتد ، این فقط راهی است که بدن شما برای محافظت از شما آنتی بادی تولید می کند.”