اسانس – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد

ترکیبات شیمیایی نظیر اسانس لیمو، اسانس انواع گل ها، اسانس درخت چای، اسانس لوندر (اسطوخودوس)، اسانس های ادکلنی نمونه هایی از ترکیباتی هستند که بوی خوش و عطر مخصوصی را در انواع شوینده ها ایجاد می کنند و بهترین اسانس مایع دستشویی و بهترین اسانس مایع ظرف شویی هستند. اسانس صنعتی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

اسانس های صنعتی خوراکی نیست و فقط جنبه صنعتی و ایجاد بو و رایحه های دلپذیر را دارد. سپس یکبار دیگ فقط روی اکنه ها و لک های عمیق پوست یک قطره بریزید و فقط همان ناحیه را ماساژ دهید تا هیالورونیک اسید به طور کامل جذب اعماق پوست شود . بزرگ­ترین صنعت مصرف­ کننده­ ی اسانس صنعتی، شرکت­های عطرسازی هستند که به منظور ایجاد رایحه­ ی ملایم، عطرمایه را با یک ترکیب روغنی مخلوط و در شیشه ­های مختلف نگهداری می­کنند.

این مواد را خوب مخلوط کرده و به یک ظرف شیشه ای منتقل کنید. سه قطره هر یک از روغن لیمو و روغن درخت چای را به چند اونس آب گرم اضافه کنید، سپس اسپری ضد آب برای ضد عفونی به طور طبیعی. اما برخی از این ترکیبات مانند روغن درخت چای و لوندر دارای نقطه اشتعال در حدود 50 تا 60 درجه سانتیگراد است. بسیاری از گیاهان حاوی مقدار بسیار کمی روغن است، اما اجزایی که دارند بسیار ظریف بوده و به راحتی در اثر حرارت از آن ها خارج می شوند.

و شما باید با تزریق و یا سرم های اسید هیالورونیک این ماده موثره را به پوست خود برسانید تا کمبود این ماده بسیار ضروری را از بین ببرید و پوست خود را از این ماده غنی کنید . البته باید بدانید که اسانس درون آب حل نمیگردد، بلکه تنها به صورت قطرههایی درون آب، قرار میگیرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید اسانس هلو.