آیا در پرواز باید صندلی‌ها را تکیه دهید یا کفش‌ها را درآورید؟ بستگی دارد

تکیه زدن یا نخوابیدن صندلی؟

موقعیتی که در آن پرواز می کنید – و اینکه چقدر در مورد موضوع احساس می کنید – ممکن است به این بستگی دارد که اهل کجا هستید.

نتایج نظرسنجی منتشر شده در روز دوشنبه نشان می‌دهد که میزانی که مسافران برخی رفتارها را در پروازها «غیرقابل قبول» می‌دانند، بسته به منطقه متفاوت است.

بررسی 18 بازار توسط شرکت تحقیقاتی YouGov نشان داد که اروپایی‌ها به احتمال زیاد از رفتارهای خاص در هواپیما آزار می‌دهند، در حالی که آنهایی که از امارات متحده عربی هستند، پذیرای بسیاری از رفتارهای مشابه بودند.

چه چیزی “غیرقابل قبول” است – و کجا؟

بر اساس این نظرسنجی، پاسخ دهندگان از اروپا مستی، عدم استفاده از هدفون و نظافت شخصی را رفتار پروازی غیرقابل قبول با نرخ های بالاتر از سایر مناطق دانستند.

اروپایی‌ها نیز کمترین تحمل را در میان کسانی داشتند که به طور کامل روی صندلی‌های خود تکیه می‌دادند و تقریباً 60 درصد گفتند که این عمل یا «تا حدودی» یا «کاملاً» غیرقابل قبول است. توجه: اروپا خانه بلندترین افراد جهان نیز هست.

در مقابل، تنها 32 درصد از پاسخ دهندگان در امارات، تکیه زدن صندلی را غیرقابل قبول دانستند که کمتر از میانگین نظرسنجی جهانی 53 درصد است.

همچنین مشخص شد که پاسخ دهندگان در امارات متحده عربی نسبت به مسافران جوان تر بردبارترین هستند. فقط 19 درصد گریه نوزادان را «غیرقابل قبول» می‌دانستند و کمتر از یک‌سوم از بچه‌های پر سر و صدا بالای چهار سال ناراحت بودند.

با این حال، یک مسئله وجود داشت که پاسخ دهندگان امارات متحده عربی را بیش از مسافران اروپایی آزار می داد. نزدیک به 40 درصد نشان دادند که نمایش عمومی محبت غیرقابل قبول است، بیش از این 21 درصد اروپایی ها همین را گفتند.

یک نقطه توافق

این نظرسنجی یک نقطه توافق را نشان داد – تحقیر تقریباً همگانی نسبت به مزخرفات مست در هوا. بر اساس نتایج، مسمومیت غیرقابل قبول ترین نوع رفتار در هر منطقه در نظر گرفته شد، که بر اساس نتایج، 77 درصد از پاسخ دهندگان در آمریکای شمالی و 78 درصد در اروپا رهبری کردند.

پاسخ‌دهندگان زن حتی نسبت به مردان تحمل کمتری برای بی‌نوشی نشان دادند. در سراسر جهان، 81 درصد از زنان گفتند که مستی برای آنها غیرقابل قبول است، بیش از 70 درصد از مردان.

پاسخ دهندگان زن در این نظرسنجی تحمل کمتری نسبت به هر نوع رفتاری داشتند، به جز یک مورد – نوزادان گریان. فقط 21 درصد بچه های گریان را غیرقابل قبول خواندند که کمتر از 25 درصد از مردان در نظرسنجی است.

چه چیزی برای پروازهای آمریکایی “غیرقابل قبول” است

آمریکایی ها بیشتر از میانگین جهانی، اعمالی مانند نظافت شخصی و برداشتن کفش در پروازها را غیرقابل قبول می دانند. بر اساس این نظرسنجی، آنها همچنین در مقایسه با میانگین جهانی کودکان گریان را کمتر می‌پذیرند و حتی بیشتر از کودکان پر سر و صدا در هواپیما آزار می‌دهند.

YouGov نمودار زیر را با CNBC به اشتراک گذاشت – این نمودار نسبت پاسخ دهندگان آمریکایی را در مقایسه با میانگین جهانی نشان می دهد که موقعیت های مختلف را غیرقابل قبول می دانند:

نتایج نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها کمتر در مورد مشکل صندلی‌های درازکش نگران هستند (43٪ در مقابل میانگین جهانی 53٪). تعداد کمتری از آمریکایی‌ها از همکلاسی‌های پرحرف نیز رنج می‌برند (37 درصد در مقابل 39 درصد در سطح جهان).

نتایج نشان می‌دهد که بین گروه‌های سنی واریانس قابل‌توجهی وجود دارد و سطوح عدم تحمل با افزایش سن افزایش می‌یابد.

آمریکایی‌های جوان‌تر، 18 تا 24 ساله، پذیرفته‌ترین رفتارهایی بودند که در طول پرواز باعث آزار سایر مسافران می‌شد. افراد 55 ساله و بالاتر کمترین پذیرش را داشتند و تقریباً از هر چهار مسافر بزرگتر، سه نفر کودکان پر سر و صدا را در هواپیما «غیرقابل قبول» می‌دانستند.