آریا جی پی اس

یکی دیگر از معایب نصب آسان این دستگاه، این است که چون این مدل از ردیاب فقط به سطوح فلزی متصل میشود، در نتیجه کار پیدا کردن یک ردیاب خودرو آهنربایی را نسبت به یک ردیاب خودرو سیمی، برای سارقان سادهتر میکند. یکی از استفادههای مهم دیگر آن ردیاب آهنربایی نظامی است، چون به راحتی میتوان این دستگاه را بر روی هر وسیلهای که برای ماموریت فرستاده میشود، چسباند و آن را ردیابی کرد. ردیاب آهنربایی خودرو آی آر 1500 پیشرفتهترین ردیاب خودرو قابلنصب بر روی خودروست. به دلیل آهنربایی بودن این مدل منحصرا برای استفاده در داخل خودرو طراحی نشده از آن می توان برای هر جای دیگری بهره گرفت .

ردیاب شارژی سیار مدل G903 از ابعاد کوچکتری نسبت به سایر رقبای مگنتی موجود در بازار برخوردار است که موجب استفاده راحت تر مصرف کننده در جهت مخفی نمودن هرچه راحت تر ردیاب شده است همچنین این محصول ضدآب و ضد گردوغبار است و در برف و باران یا گرمای شدید بخوبی کار می کند می توانید آن را به جاهایی مانند زیر ماشین, زیر صندلی, زیر سپر عقب و جلو ماشین, ردیاب آهنربایی دست دوم داخل گلگیرهای جلو و عقب و … ردیاب آهنربایی درست مانند ردیابهای سیمی، یک ماژول GPS در داخل آنها قرار داده شده که با دریافت اطلاعات از ماهوارهها، کار محاسبات جغرافیایی و ردیابی دقیق را انجام میدهند.

ردیاب آهنربایی در هر قسمتی از خودرو که فلزی باشد و همچنین سطح صافی داشته باشد به آسانی میچسبد. در زمانهایی که از منطقه جغرافیایی مجاز عبور کند، به شمارههای پشتیبان که قبلا در ردیاب خودرو تعریف شدهاند، پیامک هشدار فرستاده میشود. اینکه چه ردیابی بیشتر به کار شما می آید کاملا بستگی به نیاز شما از آن دستگاه دارد. بعد از کلی انتظار برای این محصول دوست داشتنی و پرکاربرد امروز قصد داریم شما را با ردیابی آشنا کنیم که با توجه به قابل حمل بودنش کاربردهای زیادی در حوزه های کاری مختلف دارد ، با ما همراه باشید.

ردیاب خودرو آهنربایی نه تنها برروی اتومبیل شخصی و ماشینهای سنگین قابل نصب میباشد؛ بلکه بر روی کانتینرهای حمل و نقل جادهای، ریلی و هوایی، ماشینهای کرایهای، موتورسیکلت، دوچرخه، تراکتور، قایق، محمولهها، مجرمین و ماشینهای نظامی نیز قابل استقاده است. 5. قابل رهگیری در تمام کره زمین با ردیاب آهنربایی. اما ردیاب آهنربایی راه حلی برای این مشکلات است. دارای حالت Sleep برای مواقعی که ماشین خاموش است. باتری داخلی این نوع ردیاب، بدون نیاز به متصل شدن به برق خودرو، بسته به اینکه چه نوع باتری در ردیاب کار گذاشته شده باشد و یا اینکه بیشتر در حالت آفلاین کار کند و یا در حالت آنلاین، میتواند از حداقل ۴ روز تا حداکثر ۴ ماه شارژ را نگه دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب آهنربایی لندر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.