یعنی بخش اصلی سئو، همان بک لینک ها هستند!

راهی که شما می توانید لینک های شکسته ی وب سایت خود پیدا کنید، این است که به Google Search Console بروید و به ارورهای کراولر ها نگاه کنید. بسیاری از کارشناسان به شما توصیه میکنند که از این شبکهها دوری کنید، در حالی که برخی دیگر ادعا میکنند که با استفاده از آنها موفقیت زیادی کسب خواهید کرد. اگر چه با گذشت زمان ، گوگل اولویت بک لینک ها را کاهش داد و فاکتورهای دیگری را برای بهبود رتبه سایت ها اضافه کرد. ممکن است از خود بپرسید از کجا بدانم که بک لینک PBN می گیرم یا بک لینک عادی؟ در صورتی که عملیات بک لینک سازی طبق اصول درستی انجام گردد رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بالا می رود و در غیر این صورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به رنکینگ وب سایت وارد آید. باز هم ، هر چه replicate آسانتر باشد ، لینک بدتر است.

افرادی وجود دارند که از PBN برای افزایش مشخصات لینک خود استفاده میکنند. موتورهای جستجو مانند Google و Bing از لینکها به عنوان نشانه های خاصی برای محتوای با کیفیت استفاده میکنند. بخشی که دیگران شما را پیشنهاد میکنند و گوگل این پیشنهادات را در نتایج جست و جوی خود تاثیر میدهد تا سایت شما رتبه خوبی داشته باشد. شما نیز میتوانید در این سایت ها شرکت کنید و پاسخگو کاربران باشید و در بعضی مواقع با قرار دادن لینک صفحات خود به کاربر پیشنهاد دهید که جهت آموزش و یا کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید . بنابراین اگر تخصصی در زمینه لینک سازی و سئو ندارید خرید خودسرانه رپورتاژ آگهی پیشنهاد نمی شود. سوال: زمان نتیجه دادن بک لینک ها پس از خريد بك لينك چقدر است؟ همیشه و در هر انجمن سئو این سوال بارها مطرح می گردد که سئو داخلی مهم تر است یا سئو خارجی؟ همچنین با این کار ممکن است ایده های جدیدی را برای نوشتن محتوای های جالب تر پیدا کنید. ممکن است فردی به سایت شما لینک داده باشد ولی در آن URL شما اشتبا نوشته شده باشد.

ممکن است با این تشکر دوباره وارد سایت شما بشوند و صفحه های جذاب بیشتری را پیدا کنند که به ان ها بک لینک بدهند. هدف صفحه همان دلیلی است که شما آن صفحه را در سایتتان ایجاد کرده اید. به همین علت معمولا تاریخ اول شدن بعد از سایت را معمولا مشخص کرده ایم و در آن تاریخ عکس گرفته ایم. خب میرسیم بحث اصلی یعنی لیست سایت هایی که میشه از اون ها بک لینک رایگان دریافت کرد , اول از همه مواردی رو میگم خدمتتون که خودتون سایت هارو کامل پیدا کنید و بعد لیست ها در انتها قرار میدم , مواردی که لیست زیر توضح داده میشه رو باید سرچ بزنید و سایت هایی که در اون زمینه فعالیت دارند رو پیدا کنید . این روند مثل کار یک طلافروش است که به مرور زمان برای دائمی کردن شبکه خصوصی بلاگ (PBN) باید انجام شود. پس از این اتفاق صاحب شبکه وبلاگ خصوصی آن دامنه را قطع می کند زیرا دیگر برای آنها با ارزش نیست و اگر یک دامنه را از آنها بخرید سرانجام این لینک برگشت را از دست خواهید داد. بنابراین یک متخصص به شما خواهد گفت در کجا و چگونه لینک سازی کنید و رپورتاژ بخرید تا بهترین نتیجه ها را با کمترین هزینه بگیرید.

بررسی وب سایت را حتما زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید تا موردی از نظر شما پنهان نماند. اگر زمانی به فکر خرید رپورتاژ آگهی افتادید ،از متخصص سئو کمک بگیرید. به طور مثال: اگر شما یک گزارش دقیق برای بهینه سازی سایت بخواهید و یا اگر گزارشی از بک لینک های یک صفحه از سایت و یا کل سایت را بخواهید ، Link Diagnosis تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. اولویت گوگل وب سایت های دارای بک لینک معتبر است زیرا این لینکها به عنوان پلی از یک سایت به سایت دیگر عمل می کنند. برخلاف باور عمومی دیگر، سئوی داخلی به بهینه سازی متا تگها و تولید محتوا خلاصه نمیشود و برای بدست آوردن نتایج خوب، بهتر است که همیشه در حال بررسی سئو داخلی خود باشید. در حالی که بدست آوردن لینک ها از دیگر سایت ها رایج ترین استراتژی استفاده شده در سئوی برون صفحه است، تقریباً هر فعالیتی که در خارج از سایت شما اتفاق می افتد و به بهبود رتبه نتایج جستجوی سایت شما کمک می کند می تواند به عنوان سئوی خارجی محسوب شود. آنها به زمان نیاز دارند : آزمایش به ما نشان داد ، برای به دست آوردن قدرت از این دامنه ها ، باید یک سایت راه اندازی کنید و حداقل دو ماه قبل از افزودن لینک صبر کنید تا بتوانید تمام توان را از آنها دریافت کنید.