وکلای Ghislaine Maxwell از شرایط زندان دوست جفری اپستاین شکایت دارند

Ghislaine Maxwell در تاریخ 1 سپتامبر چهارمین سمپوزیوم WIE در مرکز 548 در تاریخ 20 سپتامبر 2013 در شهر نیویورک شرکت می کند.

لورا کاوانو | گتی ایماژ

وكیل Ghislaine Maxwell روز سه شنبه به یك قاضی فدرال شكایت كرد كه متهم جرم جنسی Jeffrey Epstein در زندان “بیش از حد تحت كنترل” قرار گرفته است ، كه شامل خوابیدن هر 15 دقیقه توسط نگهبانان با چراغ قوه برای بررسی اینكه آیا او هنوز نفس می كشد ، است. .

وکیل ماکسول همچنین گفت که به اجتماع بریتانیا وقت کافی در زندان فدرال بروکلین ، نیویورک داده نمی شود تا اسناد مربوط به پرونده جنایی خود را بررسی کند و “دفاع از زندگی خود را آماده کند”.

این شکایت 15 ماه پس از آن رخ داد که دوست پسر سابق ماکسول ، اپشتین ، در اثر آنچه به طور رسمی خودکشی با حلق آویز شدن در زندان فدرال دیگری در شهر نیویورک ، جایی که مدیر پولدار پول به اتهام قاچاق جنسیت کودک در آن زندانی بود ، حکم خودکشی داد ، درگذشت.

هفته ها قبل از مرگ ، اپستین در حالی که اولین اقدام آشکار خودکشی وی بود ، در کف نیمه زندان سلول خود و نشانه هایی بر روی گردنش پیدا شد.

دو نگهبان در آن زندان به جرم تلاش برای سرپوش گذاشتن در عدم نظارت بر او و سایر زندانیان در روز مرگ وی به جرم جنایی متهم شده اند.

دادستان روز دوشنبه اعلام کرد ، ماکسول در حال حاضر در 14 روز قرنطینه است که ممکن است در معرض کارکنان زندان با Covid-19 قرار گیرد. دادستان ها گفته اند که وی آزمایش ویروسی کرونا را منفی کرده است.

وکیل وی ، بابی اشترنهایم ، روز سه شنبه در نامه ای به قاضی فدرال منهتن ، آلیسون ناتان ، گفت که اگر ماکسول از انجام دو سواب بینی برای آزمایش ویروس کرونا خودداری کند ، هفت روز دیگر در قرنطینه تهدید می شود.

اشترنهایم شکایت داشت که به ماکسول دستور داده شد تا ماسک محافظ Covid را برای “بازرسی از راه دهان” پاک کند و در ابتدا هنگام شروع قرنطینه به او صابون یا مسواک داده نشد.

این وکیل همچنین گفت که پرسنل پزشکی انجام بررسی های روزمره ماکسول را متوقف کرده اند و “نه او را از نتایج آزمایشات COVID آگاه کرده اند” و نه به س questionال وی پاسخ داده اند که در صورت بروز علامت چه کاری باید انجام دهد.

و علیرغم این واقعیت که ظاهراً هیچ کارمندی در حین قرنطینه اجازه ورود به سلول او در زندان بروکلین را ندارد ، اخیراً استرنهایم ناتان را نوشت: “یک مرد ناشناس برای گرفتن عکس وارد شد و یک نگهبان برای جستجو”.

در نامه استرنهایم آمده است كه ماكسول “زندانی قبل از محكومیت بدون خشونت ، نمونه و بدون سابقه كیفری” یا سابقه خشونت ، مسائل مربوط به بهداشت روانی یا عقاید خودكشی است.

با وجود این ، وكیل نوشت ، ماكسول تحت شرایطی محدودتر از شرایط تروریست ها ، قاتلان ، و سایر زندانیان خطرناك و در معرض خطر در محدودترین شرایط در سیستم زندان های فدرال ، در زندان “بیش از حد تحت كنترل” است.

اشترنهایم خواست که ناتان به رئیس زندان ، هریبرتو تلز ، دستور دهد تا گزارش خود را مستقیماً به قاضی و تیم حقوقی ماکسول در مورد “شرایط بازداشت” خود بدهد ، در مقابل با استناد به حساب های دست دوم دادستان ها در دادستانی دادگستری ایالات متحده در منطقه جنوب نیویورک

این نامه یک روز پس از آنکه دادستان ها ناتان را نوشتند تا قرنطینه ماکسول را به او اطلاع دهد ، ارسال شده است و اینکه خود ماکسول تاکنون آزمایش Covid منفی بوده است.

ماکسول 58 ساله بدون داشتن وثیقه در بازداشتگاه متروپولیتن به اتهام مربوط به استخدام و آراستگی چندین دختر خردسال برای سو ab استفاده جنسی توسط اپستین در دهه 1990 زندانی شده است.

او در ماه ژوئیه ، تقریباً دقیقاً یک سال پس از دستگیری خود اپستین به اتهامات فدرال ، در مخفیگاه یک میلیون دلاری در نیوهمپشایر دستگیر شد.

ماکسول در این پرونده خود را بی گناه دانست و قرار است سال آینده به دادگاه برسد.

اپستین که از دوستان رئیس جمهور دونالد ترامپ و بیل کلینتون و همچنین با شاهزاده اندرو انگلیس بود ، در سال 2008 به جرایم ایالت فلوریدا ، که شامل پرداخت یک دختر خردسال برای خدمات جنسی است ، گناه خود را پذیرفت. وی در این مورد 13 ماه در زندان بود.

سال گذشته ، الكس آكوستا ، وزیر كار وقت ترامپ ، پس از انتقاد شدید به تصمیم وی در سال 2007 برای قطع قرارداد غیرقانونی با اپشتین به جرم جنایات فدرال ، زمانی كه آكوستا وكیل ایالات متحده در میامی بود ، استعفا داد تا با قبول توافق خود را به اتهامات و ادعا كند.

نامه دادستان در روز دوشنبه شامل جزئیات درمان ماکسول در زندان بود که شامل مجاز بودن 3 بار در هفته در حین قرنطینه به مدت 30 دقیقه در هر بار و اجازه استفاده از سیستم ایمیل برای برقراری ارتباط با اقوام و همسرش بود. وکلا

اشترنهایم ، در نامه خود نوشت ، “نامه تصویر ناقصی از شرایط حبس خانم ماکسول ارائه می دهد.”

وکیل مدافع نوشت: “دولت آنچه خانم ماکسول مجاز است را برجسته می کند اما آنچه را که از وی محروم نیست ، برجسته می کند: برخورد برابر با سایر زندانیان در کل جمعیت”.

“خانم ماکسول هزینه کرده است [entirety] استرنهایم گفت: “بازداشت موقت او در سلول انفرادی عمیق و در محدودترین شرایط که بیش از حد و به طور تهاجمی مورد بازرسی قرار می گیرد و 24 ساعت در روز تحت مراقبت قرار می گیرد” ، گفت: “علاوه بر نظارت دوربین در سلول وی ، یک دوربین مکمل نیز حرکت او را دنبال می کند او مجاز است سلول انزوا را ترک کند و در هنگام ملاقات های حضوری قانونی به خانم ماکسول و مشاوره متمرکز است. “

“و علی رغم نظارت بی وقفه در داخل دوربین ، خواب خانم ماکسول هر 15 دقیقه هنگامی که توسط چراغ قوه از خواب بیدار می شود ، مختل می شود تا بفهمد نفس می کشد.”

این وکیل گفت که مقامات زندان اعتراف می کنند که “قادر نیستند او را به خاطر امنیت او و امنیت م theسسه در میان مردم قرار دهند اما [fail] توضیح دهد که چرا او از سایر فرصتهای فراهم شده برای زندانیان جمعیت عمومی محروم است. “

اشترنهایم گفت كه ادعای دادستان ها مبنی بر اینكه ماكسول “” بیشتر از هر زندانی دیگر در MDC ، حتی در قرنطینه ، وقت بیشتری برای بررسی كشف خود دارد ، این تصور ناعادلانه است كه به وی الزاماتی داده می شود. “

وكیل نوشت: “با این حال ، با توجه به كشف گسترده در این پرونده ، آخرین تولید به تنهایی 1.2 میلیون سند است ، مدت زمانی كه خانم ماكسول به آن اختصاص داده است كافی نیست كه وی برای بازبینی و آماده سازی دفاع از زندگی خود كافی باشد.”

اندکی پس از ارسال نامه استرنهایم به صحن دادگاه ، ناتان به وكیل و دادستان ها ملاقات و درخواست درخواست اشترنهایم را داد كه رئیس زندان به طور مستقیم نگرانی های ماكسول در مورد شرایط بازداشت وی را برطرف كند. قاضی همچنین به طرفین گفت که ظرف یک هفته آینده گزارش وضعیت را برای او ارسال کنند.