“نزدیک به 1000” مراقب کلینیک کلیولند که به Covid-19 آلوده شده اند

کلی هانکوک ، مدیر ارشد مراقبت از کلینیک کلیولند ، از جامعه خود خواست تا فاصله اجتماعی و راهنمایی های ماسک را دنبال کنند زیرا Covid-19 صدها نفر از کسانی را که در یکی از بهترین بیمارستان های آمریکا کار می کنند ، گرفتار می کند.

هانکوک در مصاحبه عصر دوشنبه گفت: “ما امروز یک رکورد داشتیم ، تقریباً 12000 مورد جدید را در ایالت اوهایو از بیماران مبتلا به کوید مثبت دیدیم ، و بنابراین وقتی به افزایش و بستری شدن در بیمارستان فکر می کنید ، این باور نکردنی است.” در “اخبار با شپرد اسمیت”. “ما نزدیک به 1000 نفر از مراقبین خود را که تحت تأثیر Covid-19 قرار گرفته اند ، تجربه کرده ایم و قادر به ورود و مراقبت از آنها نیستیم.”

کلینیک کلیولند گزارش داد که 970 مراقب به دلیل ویروس خارج شده اند ، که این تعداد از سه هفته قبل 3 برابر شده است. طبق گزارش وزارت بهداشت اوهایو ، در منطقه کلیولند بیشتر ، موارد Covid-19 در حال افزایش است. بین 23 تا 29 سپتامبر به طور متوسط ​​83 مورد جدید وجود داشته است ، اما بین 11 تا 17 نوامبر به طور متوسط ​​1،134 مورد جدید بوده است.

هانکوک به میزبان شپرد اسمیت گفت که علی رغم عفونت کارکنان مراقبت های بهداشتی ، کلینیک کلیولند هنوز قادر است استاندارد مراقبت از بیماران را حفظ کند.

“در حال حاضر ما کارکنان کافی داریم ، ما می توانیم مراقبان خود را به مناطقی که بیشتر به آنها نیاز دارند بسیج کنیم ، اما ما ملاقات مستمر در طول روز را ادامه می دهیم تا وضعیت را برای مراقبان و همچنین بستر ارزیابی کنیم. ظرفیت ، “هانکوک گفت.

ایالات متحده تنها در این ماه بیش از 3 میلیون مورد ویروس کرونا را ثبت کرده است. طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، این یک چهارم کل پرونده های کشور تاکنون است. طی هفته گذشته ایالات متحده به طور متوسط ​​1500 مرگ در روز داشته است که به طور متوسط ​​بیش از یک مرگ در هر هفته در هفته گذشته است.

بستری شدن در بیمارستان برای 29 روز مستقیم افزایش یافته است و بر اساس این پروژه ، طبق برنامه ردیابی Covid ، تعداد افرادی که به دلیل ویروس در بیمارستان بستری شده اند ، دو برابر شده است. هنكوك اصرار كرد كه كاركنان بهداشت و درمان آمريكا به همه كمك هايي كه در حال حاضر مي توانند داشته باشند نياز دارند. وی به مردم توصیه کرد که در طول تعطیلات از اجتماعات بزرگ خودداری کنند ، به طور مناسب ماسک بزنند و شستن مکرر دست را انجام دهند.

هانکوک گفت: “همه اینها واقعاً برای همه ما نگران کننده است و ما باید همه این کارها را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که می توانیم مراقبان خود را در محل کار خود نگه داریم.”