فرماندار کلرادو از دولت فدرال می خواهد “در میان پرونده های Covid” افزایش یابد

فرماندار کلرادو ، جارد پولیس به CNBC گفت که ایالت وی “واقعاً به دولت فدرال نیاز دارد تا از جنبه های بهداشتی و اقتصادی جلو بیاید” زیرا بشکه های همه گیر ویروس کرونا در یک مرحله ویرانگر جدید قرار دارد.

پولیس گفت: “ما در حال تلاش برای انجام این كار به عنوان یك ایالت هستیم ، یك بار بیمه اضافی 375 دلار بیمه بیكاری انجام دادیم.” “اما ما می دانیم که توانایی ایالت چیزی شبیه به توانایی دولت فدرال نیست.”

در اکتبر ، فرماندار پولیس دستورالعمل اجرایی کمک اقتصادی به کلرادان را امضا کرد ، زیرا وی گفت که کنگره پیش از انتخابات تصویب یک بسته امداد را ندارد. در مصاحبه عصر دوشنبه در “اخبار با شپرد اسمیت” ، پولیس گفت که تحمیل حکم ماندن در خانه عادلانه نیست ، به ویژه هنگامی که دولت فدرال مزایای یکسان را برای آمریکایی هایی که مجبور به بیکار شدن هستند ، ارائه نمی دهد قبلاً در همه گیری انجام داده بود.

پولیس گفت: “مردم دوست دارند کار درست را انجام دهند ، دفعه قبل که آنها 1200 دلار درآمد کسب کردند ، یک بیکاری اضافی دریافت کردند ، این بار اینجا نیست.” “این خیلی منطقی است که کسی بگوید با ویروس فرصتی پیدا می کند.”

کلرادو هم برای بستری شدن در بیمارستان و هم برای موارد تایید شده با اوج همه گیر مواجه است. کسانی که در بیمارستان برای Covid نیاز به مراقبت دارند 70٪ در این ماه افزایش دارند. در کلرادو بیش از 2200 مورد مرگ و میر ناشی از تخمدان رخ داده است و 6 درصد از کل مرگ های ناشی از بیماری همه گیر در ماه نوامبر اضافه شده است. دنور پست گزارش داد که 83٪ از تخت های بخش مراقبت ویژه ایالت در حال استفاده است. پولیس به میزبان شپرد اسمیت گفت که او در تلاش است تا بیمارستان های ایالت وی بیش از ظرفیت خود نباشد.

پولیس گفت: “ما برای گسترش این ظرفیت در بیمارستان های خود بسیار توانسته ایم ، با داشتن برخی از مراکز جایگزین ، هفته گذشته برخی از نیروهای اضافی را نیز فعال کردیم.” “ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که Covid و غیر Covid هر کسی که نیاز به درمان پزشکی داشته باشد.”

ایالات متحده روز یکشنبه بیش از 11 میلیون پرونده را پشت سر گذاشت. جان هاپکینز گزارش داد که آخرین میلیون مورد فقط در شش روز گذشته اضافه شده است. بر اساس پروژه ردیابی Covid ، حداقل 26 ایالت در هفته گذشته برای بستری شدن در بیمارستان به بالاترین حد خود رسیده اند. بیش از 1100 مرگ و میر هر روز به طور متوسط ​​در ایالات متحده به دلیل همه گیری ویروس کرونا گزارش می شود.