عضو هیئت مدیره Biden’s Covid می گوید: “ماسک و شستن دستها کافی نیست.”

در یک مصاحبه عصر سه شنبه در “اخبار با شپرد اسمیت” ، مایکل استرلهلم ، عضو هیئت مشاور ویروس کرونا ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، تأکید کرد که آمریکایی ها در صورت تعطیلی از حمایت دولت برخوردار می شوند.

“اگر بخواهیم از کسی در آمریکا ، خواه یک فرد یا یک شرکت ، بخواهیم تعطیل شود یا شغل خود را از دست بدهد زیرا ما می خواهیم آنها فاصله بگیرند تا بتوانیم جلوی این همه گیری را بگیریم ، باید درک کنیم که باید از آنها مراقبت کن. “

فرمانداران و شهرداران در سراسر کشور با گسترش موارد همه گیر در سراسر کشور ، با افزایش موارد در 47 ایالت ، محدودیت های Covid را افزایش داده اند. طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، میانگین هفت روزه آلودگی های روزانه Covid روزانه ایالات متحده برای اولین بار در روز دوشنبه از 150،000 عبور کرد. رکورد کنونی تقریباً 155،000 عفونت جدید در روز ، دهمین روز متوالی با رشد 30٪ یا بیشتر در آن روند هفت روزه را نشان می دهد.

بر اساس پروژه ردیابی Covid ، تعداد آمریکایی ها در بیمارستان ها با بیش از 73000 بیمار Covid در روز دوشنبه بالاترین آمار است.

Osterholm بر نیاز به مجموعه ای از استانداردهای ملی برای کمک به کشورها در مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا تأکید کرد. وی توضیح داد که بخشی از این به معنای درک این است که اقدامات واقعاً چه تغییری ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، اوسترهلم گفت که او داده ای را ندیده است که بستن میله ها در ساعت 10 شب مفیدتر از عدم بستن آنها است.

این متخصص بیماری های عفونی گفت: اقتصاد در صورت مشاهده این انتقال کنترل نشده به خودی خود تعطیل می شود. “اگر تسهیلات مراقبت های بهداشتی ما از کار بیفتد ، اگر مردم پس از 10 ساعت انتظار برای گرفتن اتاق در اتاق های انتظار انتظار می روند که در اتاق های اضطراری بمیرند ، در آن زمان شما در حال دیدن مردم هستید ، و این همان چیزی است که واقعاً تأثیر نهایی بر اقتصاد خواهد گذاشت. ”

میزبان شپرد اسمیت اقداماتی را اثبات کرد که ثابت شده است ، مانند تعطیلی بارها و رستوران های شهر نیویورک در ماه مارس و قفل شدن بلژیک که از 2 نوامبر آغاز شد. استرهلم با اسمیت موافقت کرد که در حال حاضر در ایالات متحده اقدامات کافی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

اوسترهلم گفت: “مدتی است که می گویم گفتن ماسک و دستهای خود را بشویید کافی نیست.” “در عین حال ، ما می خواهیم آنچه را که واقعاً تأثیرگذار است انجام دهیم و فکر می کنم تجربه اروپا تجربه بسیار مهمی است.”