شهردار می گوید ، شهر نیویورک مدارس را برای یادگیری حضوری تعطیل می کند

دانش آموزی در پله های مدرسه دولتی PS 139 بسته در محله Ditmas Park در بروکلین نیویورک ، ایالات متحده ، 8 اکتبر سال 2020 دیده می شود.

مایکل ناگل | خبرگزاری شینهوا | گتی ایماژ

شهردار بیل دو بلازیو روز چهارشنبه اعلام کرد ، مدارس شهر نیویورک فقط زمانی که این شهر تلاش می کند تعداد فزاینده ای از ویروس کرونا را سرکوب کند ، به سمت آموزش از راه دور می روند.

NBC News نیویورک گزارش داد که بسته شدن بزرگترین سیستم مدرسه کشور روزها پیش بینی شده بود ، پس از آنکه روز جمعه بلاشیو به والدین گفت که در صورت تصمیم به تعطیلی مدارس برای یادگیری حضوری ، برنامه ای در دست داشته باشند. شهردار در اعلام خبر از طریق توییتر گفت ، یادگیری از راه دور از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

دو بلاسیو روز دوشنبه در جلسه مطبوعاتی گفت: “ما در حال حاضر در وسط چیزی واقعاً سخت قرار داریم.” “ما سلامت و ایمنی را در اولویت قرار داده ایم و بهداشت و ایمنی را در درجه اول قرار خواهیم داد.”

شهردار گفت: اگر نرخ مثبت در سطح شهر یا درصد آزمایشات مثبت به طور متوسط ​​3٪ برسد ، این شهر کلاسها را تعطیل می کند که به چهارشنبه رسیده است.

بعد از ظهر جمعه ، در تماس تلفنی با خبرنگاران ، فرماندار اندرو کوومو گفت که در صورت صلاحدید مقامات محلی ، این شهر اختیار بستن مدارس را دارد.

پس از مخالفت رهبران اتحادیه با عدم تدابیر بهداشتی برای محافظت از معلمان ، دانش آموزان و کارکنان در برابر ویروس کرونا ، شهردار دی بلاسیو مجبور شد شروع یادگیری حضوری را دو بار زودتر از موعد به تاخیر بیندازد.

این مدارس حتی در حالی که ناهارخوری در داخل رستوران ها و سالن های ورزشی این شهر که به گفته کارشناسان در معرض خطر زیادی برای شیوع ویروس هستند ، با کلاس کاهش یافته ، کلاس های درس خود را بستند. دبلاسیو گفته است که در صورت تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ، این شهر تلاش خواهد کرد تا در کمترین زمان ممکن با خیال راحت بازگشایی شود.

کوومو روز جمعه در تماس با خبرنگاران گفت: “این مشکل از مدارس نیست. این مسئله از بارها ، رستوران ها ، سالن های ورزشی و خانواده اتاق نشیمن است.” “بنابراین اگر در واقع مدارس خود را تعطیل می کنید ، من از شهردار و همه دست اندرکاران می خواهم که آنها را در اسرع وقت باز کنند.”

کوومو به دبلاسیو پیشنهاد کرده است که با اجرای سیستم تعطیلی مدرسه به مدرسه اجازه باز کردن برخی از کلاسها را بدهد. کوومو در گفت: در سایر مناطق ایالت ، یک مدرسه می تواند برای یادگیری حضوری پس از حداقل چهار روز تعطیل بماند تا امکان تمیزکاری کافی فراهم شود و سپس لازم است دانشجویان ، اعضای هیئت علمی و کارکنان را قبل از ورود مجدد آزمایش کند. یک نشست خبری چهارشنبه.

با این حال ، ظرفیت آزمایش کافی برای اجازه دادن به این سیستم “آزمایش کردن” در شهر نیویورک وجود ندارد ،

این خبر فوری است. لطفاً بعداً برای به روزرسانی دوباره بررسی کنید.