سایر اقدامات احتیاطی که به عنوان توزیع واکسن مفید هستند ، زمان بر است

سنگاپور – رئیس اتحادیه گروه ویژه کوید -19 سنگاپور علیرغم اخبار “امیدوارکننده” از شرکت های دارویی ، این هفته گفت که واکسن کرونا ویروس گلوله نقره ای برای پایان دادن به بیماری همه گیر نخواهد بود.

لارنس وونگ روز سه شنبه به “Squawk Box Asia” گفت: “ما مطمئناً از آن تشویق شده ایم ، این بسیار امیدوار کننده است ، اما من همچنین می گویم که واکسن یک گلوله نقره ای برای پایان دادن به همه گیری نیست.” “ما نباید همه تخمهای خود را در سبد واکسن قرار دهیم.”

اظهارات وی یک روز پس از اعلام شرکت بیوتکنولوژی Moderna اعلام شد که آزمایشات نشان می دهد واکسن آن بیش از 94٪ در جلوگیری از Covid-19 موثر است. Pfizer هفته گذشته گفت واکسن آن بیش از 90٪ موثر است.

وونگ ، که وزیر آموزش و پرورش کشور نیز است ، گفت که پیشرفت ها مثبت بوده است ، اما قبل از اطمینان از ایمنی و کارآیی واکسن ها “راه طولانی در پیش است”. وی افزود که آنها باید توزیع شوند و واکسینه شدن تعداد کافی از مردم زمان می برد.

ما واقعاً به همه اینها احتیاج داریم تا گرد هم آییم – واکسن ، آزمایش ، فاصله ایمن ، ردیابی تماس.

لارنس وونگ

وزیر آموزش سنگاپور

وی گفت: ما نباید فقط به واکسن ها نگاه کنیم. “ما واقعاً به تمام ابزارهای موجود نیاز داریم ، و این شامل آزمایش می شود – داشتن روش های موثرتر برای آزمایش بیش از” استاندارد طلا “از آزمون PCR.”

آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) در حال حاضر دقیق ترین آزمایش در تشخیص عفونت های ویروس کرونا است ، اما بازگشت آنها به نتایج طولانی مدت طول می کشد.

وونگ گفت: “توسعه آزمایش های سریع سریعتر ، ارزان تر ، ساده تر ، به راحتی انجام می شود ، این امر برای اطمینان از آزمایش جامع تر بسیار مهم است.”

وی افزود: اقدامات احتیاطی ساده مانند استفاده از ماسک ، كوچك نگه داشتن اجتماعات اجتماعی و حفظ فواصل ایمن “بسیار م keepingثر” در كنترل عفونت است.

وی گفت: “ما واقعاً به همه اینها احتیاج داریم تا گرد هم آییم – واكسن ، آزمایش ، فاصله ایمن ، ردیابی تماس”.

مرحله سوم بازگشایی

وزیر در پاسخ به این سال که سنگاپور چه زمانی وارد مرحله سوم بازگشایی خود می شود ، گفت که شرایط باید مناسب باشد.

وی گفت: “این مانند … آتشی است که به تازگی خاموش شده است. آتش سوزی ها هنوز در اطراف هستند و فقط یک جرقه کوچک طول می کشد تا آتش دوباره شعله ور شود.”

افرادی که به عنوان احتیاط ماسک صورت استفاده می کنند در جاده Orchard ، یک منطقه معروف خرید در سنگاپور قدم می زنند.

ماوریک آسیو | تصاویر SOPA | LightRocket | گتی ایماژ

سنگاپور در ماه آوریل دچار یک قفل جزئی شد و از ماه ژوئن دوباره مراحل اقتصادی خود را باز کرده است. فاز دو از اواسط ماه ژوئن آغاز شد.

وونگ گفت: “چه زمانی می توانیم به فاز سه برسیم؟ من بر این مسئله تأكید كرده ام كه ​​این كار عجله كردن در فاز سه نیست ، بلكه اطمینان از انجام درست آن است.”

سنگاپور احتمالاً در گام بعدی بازگشایی اجتماعات اجتماعی بزرگتری را افزایش داده و محدودیت های ظرفیت را برای اماکن عمومی مانند موزه ها افزایش می دهد.

وزیر سه عامل را که باید در محل و محل استقرار کشور وجود داشته بیان کرد:

  • قابلیت آزمایش موثر
    وونگ گفت: “در تست معیارها ، ما عملکرد خوبی داریم.” این کشور به ظرفیت هدف خود یعنی 40000 آزمایش در روز رسیده است و همچنان به استقرار آزمایشات PCR و آزمایش های سریع آنتی ژن ادامه می دهد.
  • هوشیاری مداوم در جامعه ادامه دارد
    وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه برخی اوقات مواردی از افراد وجود دارد که قوانین را زیر پا می گذارند ، گفت: “برای بخش عمده ای ، من فکر می کنم که ما کار خوبی داریم. وی افزود که این اقدام مستمر “ادامه همکاری و انطباق” سنگاپور است.
  • توانایی ردیابی تماس بگیرید
    حدود 50٪ از مردم برنامه TraceTogether را بارگیری کرده اند یا از توکن استفاده می کنند که به سنگاپور اجازه می دهد افرادی را که از نزدیک با موارد ویروس کرونا در ارتباط بوده اند شناسایی کند. وونگ گفت: “هدف ما این است که به حدود 70٪ یا بیشتر برسیم و فکر می کنیم تا پایان سال بتوانیم به آنجا برسیم.” “شاید کمی بیشتر طول بکشد ، اما این بازه زمانی فعلی است که ما روی آن کار می کنیم.”

وی گفت: “ما تلاش خود را می كنیم تا مرحله 3 را پشت سر بگذاریم ، بدون نیاز به قطع كننده مدار یا قفل دیگر ، فعالیت ها را به صورت تدریجی از سر بگیریم.” “فکر نمی کنم کسی بخواهد دوباره این مسئله را پشت سر بگذارد.”