سازمان بهداشت جهانی در حالی که به نظر می رسد شیوع بیماری اروپا کاهش می یابد ، یک جلسه توجیهی درباره Covid برگزار می کند

[The stream is slated to start at 11:00 a.m. ET. Please refresh the page if you do not see a player above at that time.]

سازمان بهداشت جهانی جمعه در حال برگزاری جلسه توجیهی درمورد بیماری همه گیر ویروس کرونا است زیرا پس از هفته ها اقتصاد معدودی از کشورها ، کشورهای جهان علائم کندی را نشان می دهند.

در حالی که بسیاری از بیمارستان ها و واحدهای مراقبت های ویژه در اروپا کامل باقی مانده اند ، به نظر می رسد انتقال ویروس در این منطقه در حال کاهش است ، ماریا ون کرخوو ، رئیس واحد بیماری های در حال ظهور و زئونوز WHO ، روز پنجشنبه به CNN “روز جدید” گفت.

وی گفت: “ما شروع به دیدن گوشه برگشتن کرده ایم.” “اما این هزینه زیادی داشته است زیرا بسیاری از اقدامات در خانه انجام شده است ، بسیاری از حرکات محدود اعمال شده است ، اما کمک می کند …”

WHO هشدار داده است كه واكسن ويروس كرونا ، كه مي تواند تا اواسط دسامبر مجوز اضطراري در آمريكا را دريافت كند ، به كشورها در مبارزه با موج فعلي عفونت هاي Covid-19 كه در اروپا و آمريكاي شمالي گسترده است كمك نخواهد كرد.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، ویروس کرونا بیش از 61.1 میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده و بیش از 1.4 میلیون نفر را کشته است.

برای مشاهده آخرین اخبار شیوع Covid-19 ، به روزرسانی های زنده CNBC را بخوانید.