رئیس جمهور منتخب جو بایدن برای اعلام گروه ویژه Covid روز دوشنبه

رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز دوشنبه اعضای گروه ویژه ویروس کرونا را که متهم به تدوین طرحی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا می شود ، اعلام کرد.

یک رئیس ستاد انتخاباتی بایدن به NBC گفت: گروه ویژه تحت ریاست ژنرال سابق ویوک مورتی ، دیوید کسلر کمیسار سابق غذا و دارو و دکتر مارسللا نونز اسمیت از دانشگاه ییل خواهد بود. Axios ابتدا گزارشی را در مورد این اطلاعیه ارائه داد.

بایدن ، در اولین سخنرانی خود به عنوان رئیس جمهور منتخب ، تأیید کرد که “گروهی از دانشمندان و متخصصان برجسته را به عنوان مشاوران گذار” معرفی خواهد کرد تا به اجرای طرح واکنش همه گیر خود کمک کنند.

وی عصر شنبه گفت: “کار ما با کنترل Covid آغاز می شود.” “این طرح بر بستر علمی بنا خواهد شد. این طرح از روی دلسوزی ، همدلی و نگرانی ساخته خواهد شد. من از هیچ تلاشی – و یا تعهدی – برای چرخاندن این همه گیری دریغ نخواهم كرد.”

این اطلاعیه که پیش از معرفی رئیس جمهور منتخب از کارمندان ارشد کاخ سفید یا کابینه وی اعلام خواهد شد ، نشان دهنده این است که پاسخ همه گیر نسبت به بایدن از اولویت بالاتری برخوردار است.

بایدن تا 20 ژانویه ، هنگامی که متخصصان بیماری های اپیدمی و پزشکی می گویند ، در صورت ادامه روند فعلی ، کشور می تواند در شرایط وخیم باشد ، سوگند یاد نمی کند. در روزی که NBC News پیش بینی کرد بایدن در انتخابات پیروز شود ، طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده گزارش سومین افزایش مستقیم رکورد در موارد ویروس کرونا را به طور روزانه اعلام کرد.

براساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده هاپکینز ، میانگین موارد جدید روزانه حداقل در 5 ایالت و ناحیه کلمبیا 5 درصد در حال افزایش است.

دکتر لیانا ون ، کمیسر بهداشت سابق بالتیمور ، گفت که بایدن با شروع به کار در ژانویه ، کار خود را برای او قطع خواهد کرد. وی افزود ، با این حال ، وی می تواند تشویق به رعایت اقدامات بهداشت عمومی را حتی قبل از آغاز رسمی كار خود آغاز كند.

وی در یک مصاحبه تلفنی گفت: “کار او باید در حال حاضر آغاز شود. او باید ارتباط اضطراری اقدامات را با مردم آمریکا آغاز کند.” “بزرگترین چالش او این است که مردم به توصیه های وی عمل کنند. او می تواند بهترین سیاست ها و حتی بهترین راه را برای اجرای سیاست های خود داشته باشد ، اما تا زمانی که شما نتوانید قلب و ذهن مردم آمریکا را به دست آورید ، یک تفاوت.”

ون ، پزشک اورژانس و استاد بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن ، گفت اگر این کشور به مسیر فعلی خود ادامه دهد ، ایالات متحده می تواند بیش از نیم میلیون نفر از مرگ Covid-19 قبل از روی کار آمدن بایدن داشته باشد.

وی گفت: “این زمستان خیلی بدتر خواهد شد.” “ما در سراسر کشور موج می زنیم. طوفان های آتش نشانی Covid-19 وجود دارد که تقریباً در همه نقاط کشور شاهد آن هستیم و روز به روز بدتر می شود.”

دکتر مگان رنی ، پزشک اورژانس در دانشگاه براون ، نگرانی های ون درباره ماه های آینده را تکرار کرد.

وی گفت: “بدترین روزهای شیوع همه گیر تقریباً قطعاً پیش روی ماست.” “این ویروس اکنون در کل ایالات متحده گسترش یافته است. هنگامی که اولین موج بروز یافت ، در شمال شرقی در نیوانگلند ، نیویورک ، نیوجرسی محلی شد. در موج دوم ، جنوب و جنوب غربی بود. اما اکنون ما” با دیدن آن به معنای واقعی کلمه بیمارستان های تصرف در سراسر کشور است. “

وی افزود که ریاست جمهوری بایدن امید او را برای پاسخگویی هماهنگ شده ملی به بیماری همه گیر می دهد ، اما تا 20 ژانویه “مثل این است که ما خودمان هستیم.”

رنی افزود كه چند تن از “همكاران و دوستان” وی كه وی از نام بردن آنها امتناع ورزید ، در گروه ویژه بایدون ویروس كرونا خدمت می كنند و به وی كمك می كنند تا هنگام روی كار آمدن وی “روز اول زمین را بزند”.

وی گفت: “اما مشکل اینجاست که حتی در روز اول برخورد به زمین ، تولید PPE کافی دو ماه طول خواهد کشید.” “حتی اگر در روز اول ، او بگوید ،” من می خواهم یک ماسک مأموریت ایجاد کنم “، برای انتشار آن و ارسال پیام به مدتی زمان نیاز است.”