دکتر RI می گوید: “شکرگذاری می تواند یک رویداد گسترده و گسترده باشد.”

دکتر لورا فرمن ، رئیس فوریت های پزشکی در بیمارستان کنت رود آیلند ، به CNBC گفت که بیماری همه گیر ویروس کرونا ، دولت را “تا مرز” پیش برده است.

فورمن گفت: “تخت های ICU ما تقریباً در ایالت پر است ، بخش های اورژانس ما پر هستند و بیمارستان های ما به سرعت در حال پر شدن هستند.” “ما نگران هستیم که شکرگذاری می تواند یک رویداد گسترده و گسترده باشد و ما را از بیمارستان ها و بیمارستان های صحرایی ما خارج کند.”

طبق آمار وزارت بهداشت ایالت ، میزان مثبت در رود آیلند 5.9٪ است. موارد ، به نوبه خود ، به سرعت به بستری شدن در بیمارستان تبدیل می شوند. تخت های ICU تقریباً پر است ، 87٪ در سطح استان اشغال کرده است. در مصاحبه عصر چهارشنبه در “اخبار با شپرد اسمیت” ، فورمن توضیح داد كه آنچه در حال حاضر در ایالت خود می بیند ، شبیه چیزی نیست كه وی در طول 20 سال سابقه پزشكی در ایالات متحده دیده است.

فورمن گفت: “پرونده های ما در اینجا به سرعت در حال افزایش است ، به معنای واقعی امروز ما در حال برنامه ریزی برای قرار دادن كامیون های یخچال دار برای فضای سردخانه در خارج از بیمارستان ها و بیمارستان های صحرایی خود هستیم.” “این برخلاف چیزی نیست که ما قبلاً در این کشور دیده ایم. من نگران آن هستم.”

بر اساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، ویروس در یک نقطه وخیم در سراسر کشور قرار دارد و بیش از یک چهارم میلیون کشته و بیش از 1700 آمریکایی در روز سه شنبه کشته است. آخرین روز مرگبار در شش ماه گذشته بود. میزان بستری شدن در بیمارستان بیش از 76،000 نفر بود که طبق برنامه ردیابی Covid بالاترین رقم دیگر در تمام دوران است.

فورمن به میزبان شپرد اسمیت گفت كه خسارتی كه همه گیر به كارگران مراقبت های بهداشتی وارد می كند بسیار زیاد است و با وجود PPE ، آنها هنوز به بیماری Covid-19 مبتلا می شوند.

فورمن گفت: “یكی از بزرگترین نگرانیهای ما این است كه ما تعداد زیادی پرسنل بیمار داریم و در آینده نزدیك قادر به كاركردن برخی از بیمارستانهای خود نخواهیم بود.”

دکتر بروس بکر ، استاد کمکی طب رفتاری و علوم اجتماعی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون ، نگرانی های فرمن را تکرار کرد.

بکر گفت: “تعداد اندکی از کارکنان مراقبت های بهداشتی که من می شناسم ، عمدتا کارکنان مراقبت های بهداشتی فوری ، موفق شده اند علی رغم مراقبت از بسیاری از بیماران Covid ، سالم بمانند.”