دوست جارد کوشنر کن کورسون در مذاکرات اعتراض برای پیگیری پرونده

دادگاهی که روز جمعه تشکیل داد ، کن کورسون ، معتمد داماد رئیس جمهور دونالد ترامپ و مشاور ارشد کاخ سفید ، جارد کوشنر ، در حال مذاکره با دادستان های فدرال است که ماه گذشته وی را به اتهام گفتگوی اینترنتی با سه نفر متهم کرد.

در یک پرونده مشترک توسط مشاور سیاسی کورسون ، وکیل و دادستانش در بروکلین ، نیویورک ، دادگاه فدرال ، طرفین به این گفتگوهای استدلال درخواست کردند که از قاضی خواستند مهلت تشکیل پرونده کیفرخواست یا نوع دیگری را تمدید کند سند شارژ معمولاً هنگامی استفاده می شود که متهم قبول کرده است که خود را مجرم معرفی کند.

در پرونده گفت: “آنها درگیر مذاکره درمورد درخواست هستند ، که به اعتقاد آنها احتمالاً منجر به رسیدگی به این پرونده بدون محاکمه خواهد شد.”

با این حال ، ممکن است پرونده بدون ادعای گناه توسط کورسون ، که با 100،000 دلار وثیقه آزاد است ، حل شود ، یا به این دلیل که تصمیم به محاکمه دارد یا به او اجازه می دهد در یک برنامه انحراف قبل از دادرسی ، مانند مدیریت خشم.

قاضی دادستان آمریكا رامون ریز با این درخواست موافقت كرد كه مهلت طرح از 4 دسامبر تا 4 فوریه را تمدید می كند.

مارک موکاسی ، وکیل مدافع کورسون ، و جان جان مارزولی ، سخنگوی دفتر دادستانی ایالات متحده در منطقه شرقی نیویورک ، از اظهار نظر خودداری کردند.

كورسون كه سردبیر روزنامه نیویورك آبزرور بود در زمان مالكیت كوشنر ، متهم به مكرر ملاقات مكرر با قربانیان خود در محل كار ، شكایت كاذب از كارفرمایان و “فعالیتهای مخرب سایبری” شده است.

كورسون در حالی كه سردبیر بود ، ترامپ را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری وقت ، برای سخنرانی كه در سال 2016 در كمیته امور عمومی اسرائیل آمریكا ایراد كرد ، توصیه كرد. كورسون بعداً در جعبه خانواده ترامپ در كنوانسیون ملی جمهوری خواهان در آن سال نشست.

اخیراً وی یک وب سایت خبری به نام Modern Consensus تأسیس کرد که بر روی ارز رمزنگاری شده و فناوری بلاکچین تمرکز دارد. او همچنین در هیئت مدیره شرکت ارز رمزنگاری شده Ripple فعالیت می کند.

مپل وود ، ساکن نیوجرسی ، در ماه اکتبر با شکایت کیفری دستگیر شد ، دو سال پس از آنکه نام خود را از انتصاب برای انتصاب دولت ترامپ در هیئت مدیره بنیاد ملی علوم انسانی خارج کرد.

نیویورک تایمز در ژوئیه 2018 گزارش داد که دو پزشک در بیمارستان Mount Sinai در نیویورک ، کورسون را به آزار و اذیت متهم کردند و در حالی که آژانس بررسی پیشینه ای از کورسون را برای صندلی هیئت مدیره انجام داد ، FBI در مورد ادعاهای آنها مطلع شد. بررسی سوابق مستقیماً منجر به شکایت کیفری علیه وی شد.

در این شکایت گفته می شود که کورسون یکی از قربانیان را که بیش از دو دهه با او دوست بود ، “به دلیل انحلال ازدواج خود” مقصر دانست.

مقتول دوم همکار و سرپرست مقتول اول بود. در این شکایت آمده است که مقتول سوم با مقتول دوم ازدواج کرده و برای انتشار خبری کار می کرد.

در این شکایت همچنین گفته شده است که مأموران FBI شواهدی یافتند که بین سپتامبر 2015 و دسامبر 2015 ، کورسون بدون اطلاع آنها به ایمیل و حساب های رسانه های اجتماعی دو نفر از قربانیان دسترسی پیدا کرده و نرم افزارهای جاسوسی ورود به سیستم کلید را بر روی رایانه یک قربانی نصب کرده است.

همچنین شواهدی وجود داشت مبنی بر اینکه کورسون با کارفرمایان قربانیان تماس گرفته تا ادعاهایی را مطرح کند که شامل “ادعای دروغین ارتباط نادرست با یک خردسال” است.

در این شکایت آمده است که وی از نام مستعار “جیدن واگنر” و “ادی قطار” در ادعای دروغ استفاده کرده است.

همچنین گفته شد که در پرسشنامه 2018 خود برای بررسی سوابق FBI برای انتصاب خود در هیئت مدیره ، “کورسون اظهارات و اظهارات نادرست متعددی را ارائه داد ، از جمله اینکه به طور دروغ تأیید کرده است که او هرگز از نام و نام مستعار دیگری استفاده نکرده است.” دروغ گفتن روی چنین پرسشنامه ای جرم فدرال است.

در زمان دستگیری كورسون ، موكاسی وكیل وی گفت: “كن كورسون مردی شریف ، پدری مهربان و نویسنده ای درخشان است. این پرونده به سختی موضوع پیگرد جنایی فدرال باشد.”

موكاسی گفت: “او از پس آن برمی آید.”