جورجیا نتایج انتخابات را تأیید می کند که بایدن ترامپ را شکست داده است

وزیر امور خارجه جورجیا بن رافانسپرگر یک نشست خبری درباره وضعیت شمارش آرا در 6 نوامبر سال 2020 در آتلانتا ، جورجیا برگزار کرد.

جسیکا مک گوان | گتی ایماژ

وزیر امور خارجه جورجیا روز جمعه به طور رسمی نتایج مسابقه انتخابات ریاست جمهوری خود را تأیید کرد و تایید کرد که جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، رئیس جمهور دونالد ترامپ را شکست داد.

پیش بینی می شد که این نتیجه پس از بازشماری آرا hand دست پنجشنبه پیروزی بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق دموکرات را تأیید کند.

وزیر امور خارجه براد رافنسگرگر اوایل روز جمعه گفت: “من معتقدم که اعدادی که امروز ارائه کرده ایم درست هستند.”

رافنسپرگر که دوست دارد ترامپ یک جمهوریخواه باشد ، گفت: “این اعداد نشان دهنده خواست مردم است.”

بایدن 49.5٪ آرا Georgia جورجیا را به دست آورد ، در حالی که بر اساس اعلام رسمی رسمی فعلی ، ترامپ 49.3٪ آرا را کسب کرده است. حاشیه پیروزی برای بایدن تقریباً دقیقاً 12000 رای بود.

جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ریاست جمهوری ، در جریان تظاهرات مبارزات انتخاباتی در پارکینگ آمپ تئاتر سلاریس در 27 اکتبر 2020 در آتلانتا ، جورجیا صحبت می کند.

درو آنجیر | گتی ایماژ

ترامپ از پذیرفتن بایدن در کل آرا popular عمومی مردمی امتناع ورزیده و بایدن بیش از آرا enough لازم در کالج انتخاباتی برای پیروزی در کاخ سفید را بدست آورده است.

گرجستان 16 رای انتخاباتی به بایدن می دهد. پیش بینی می شود که بایدن 306 رأی انتخاباتی دریافت کند ، 36 رأی بیشتر از آنچه او نیاز دارد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ تا پایان روز سه شنبه فرصت دارد تا به دنبال بازشماری ماشینی برگه های رای گیری در ایالت هلو باشد.

دفتر رافنسپرگر اوایل روز جمعه با انتشار نادرستی اعلامیه ای مبنی بر اینکه وی قبلاً نتایج را تأیید کرده است ، ارسال کرد. بعداً دفتر با انتشار بیانیه مطبوعاتی اعلام كرد كه وی نتایج “را جمعه تأیید خواهد كرد”. و بعداً در همان روز سومین اخطار ارسال شد مبنی بر اینکه گواهینامه انجام شده است.

این داستان برای انعکاس اصلاحیه و اخطار نهایی صدور گواهینامه صادر شده توسط دفتر وزیر خارجه گرجستان به روز شده است.