جورجیا می گوید ممیزی دستگاه رأی گیری هیچ مدرکی در مورد کلاهبرداری و دستکاری پیدا نکرد

یک کارمند شهرستان Fulton در 4 نوامبر سال 2020 در آتلانتا ، جورجیا حمل و نقل ماشین های رای گیری را در مرکز آماده سازی انتخابات Fulton County انجام می دهد.

جسیکا مک گوان | گتی ایماژ

ایالت جورجیا روز سه شنبه اعلام کرد که یک ممیزی رسمی از دستگاه های رای دهی این کشور ، هیچ مدرکی در مورد تقلب یا بازی ناخوشایند در انتخابات 2020 پیدا نکرد.

وزیر امور خارجه براد رافنسپرگر ، که آزمایشگاه مجاز آزمایش را برای انجام ممیزی بر روی یک نمونه تصادفی از ماشین آلات جورجیا سفارش داده بود ، گفت که این کاوشگر در حصول اطمینان از عدم دستکاری ماشین آلات کامل و موفقیت آمیز بود.

رافنسپرگر ، یک جمهوری خواه ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما خوشحالیم اما متعجب نیستیم که ممیزی دستگاه های رأی گیری در ایالت یک موفقیت بی صلاحیت بود.” “امنیت انتخابات از روز اول مدیریت من اولویت اصلی بوده است.”

وی گفت: “ما با وزارت امنیت داخلی ، مرکز سایبری جورجیا ، کارشناسان امنیت فناوری جورجیا و طیف وسیعی از دیگر کارشناسان امنیت انتخابات در ایالت و کشور همکاری کرده ایم تا رای دهندگان جورجیایی بتوانند از ایمن و مطمئن بودن رای خود اطمینان داشته باشند.” اضافه.

این اعلامیه از سوی رافنسپرگر در حالی صورت گرفت که این ایالت در تلاش است تا آراots خود را پس از نتیجه نزدیک بین رئیس جمهور دونالد ترامپ و جو بایدن ، رقیب دموکرات در ایالت هلو ، با دست شمرد. جورجیا در تلاش است نتایج انتخابات خود را در مهلت 20 نوامبر تأیید کند.

NBC News ، که انتخابات ریاست جمهوری برای بایدن را در 7 نوامبر فراخواند ، همچنین پیش بینی کرد که بایدن اولین دموکرات است که برای اولین بار از سال 1992 در انتخابات ریاست جمهوری گرجستان پیروز می شود. بایدن از جمعه 49.5٪ به 49.2٪ از ترامپ منجر شد آرا so تاکنون آرا داشته اند ، حدود 14000 رأی حائز اختلاف.

رافنسپرگر گفت که آزمایشگاهی که توسط کمیسیون کمک انتخابات ایالات متحده ، Pro V&V تأیید شده است ، از روش های پزشکی قانونی برای بازرسی اسکنرهای رای و دستگاه های علامت گذاری استفاده می کند.

این آزمایشگاه همچنین نرم افزار یا میان افزار را از اسکنرها و دستگاه های علامت گذاری استخراج کرد تا تضمین کند که در طول انتخابات فقط از فناوری تایید شده در دستگاه های ایالت استفاده شده است.

طبق Pro V&V ، تمام نرم افزارها و سیستم عامل های موجود در دستگاه های نمونه برداری ، تأیید شده به عنوان فناوری تحریم شده توسط جورجیا است.

مقامات جورجیا گفتند: “همراه با ممیزی محدود کننده ریسک در همه آرا paper کاغذی که فقط به متن چاپ شده آرا متکی هستند ، این مراحل ارزیابی آژانس امنیت سایبری و زیرساخت های امنیتی را تأیید می کند که هیچ نشانه ای از حملات سایبری یا هک انتخابات وجود ندارد.” در انتشار.

علیرغم تصدیق برنده شدن بایدن ، ترامپ با این وجود به یکپارچگی روند رأی گیری بدون شواهد ادامه می دهد. رئیس جمهور عصر شنبه در توییتر برای تکرار ادعای خود ، بار دیگر در ارائه شواهدی از کلاهبرداری ادعا نکرد.

ترامپ نوشت: “شواهد عظیمی از تقلب گسترده رای دهندگان به این دلیل وجود دارد که اثبات انکارناپذیری مبنی بر عدم اجازه حضور ناظران و ناظران نظر سنجی جمهوری خواهان در اتاق های شمارش آرا وجود دارد.” “میشیگان ، پنسیلوانیا ، جورجیا و دیگران. خلاف قانون اساسی!”

در اعلام یافته های حسابرسی خود ، جورجیا – کشوری که مدتها تحت کنترل سیاستمداران جمهوریخواه بود – ضربه دیگری را در ادعاهای کلاهبرداری گسترده ای که رئیس جمهور آمریکا اصرار دارد ، واقعی دانست.

هفته گذشته ، وکلای ترامپ یک چالش حقوقی تعدادی از آرا را در شهرستان ماریکوپا کنار گذاشتند و گفتند که مجموع امتیازات بایدن در این ایالت بسیار زیاد است و آرا disp مورد اختلاف نمی تواند تغییری ایجاد کند. و در میشیگان ، یک قاضی درخواست حامیان ترامپ برای جلوگیری از تصویب نتایج انتخابات در دیترویت را رد کرد.