تیم بایدن این هفته با سازندگان واکسن کرونا ویروس ملاقات می کند

رئیس جمهور منتخب جو بایدن در مورد محافظت از قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) و برنامه های مراقبت های بهداشتی وی در یک کنفرانس خبری در ویلمینگتون ، دلاور ، 10 نوامبر 2020 ، بحث می کند.

جاناتان ارنست | رویترز

رون کلین ، رئیس ستاد تازه انتخاب شده بایدن ، روز یکشنبه گفت ، مشاوران رئیس جمهور منتخب جو بایدن ویروس کرونا با شرکت های دارویی پیشرو که واکسن ویروس کرونا را تولید می کنند دیدار خواهند کرد.

این جلسات حتی در شرایطی برگزار می شود که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا از پذیرفتن انتخابات امتناع ورزد ، هرچند وی در توئیتی که روز یکشنبه ارسال شد ، به پیروزی بایدن اعتراف کرد.

کلین ، تزار سابق ابولا در زمان رئیس جمهور باراک اوباما ، به “ملاقات با مطبوعات” MSNBC گفت که مقامات عالی بهداشتی بایدن نمی توانند با کارمندان دولت فدرال هماهنگ شوند تا زمانی که اداره خدمات عمومی روند انتقال را تأیید کند.

کلین علیرغم عدم دسترسی ، گفت که تیم بایدن با سازندگان دارو دیدار خواهد کرد و از Pfizer به عنوان یکی از این شرکتها نام برد.

کلاین گفت: “ما قرار است جلساتی بین مشاوران عالی علمی و مسئولان این شرکت های دارویی داشته باشیم.” دیگر شرکت های برجسته دارای کاندید واکسن Covid-19 در آزمایشات بالینی مرحله آخر شامل Moderna ، Johnson & Johnson و AstraZeneca است.

سخنگوی تیم بایدن بلافاصله برای اظهار نظر در مورد اینکه شرکتهای مشاور رئیس جمهور منتخب با چه شرکتهای دیگری ملاقات می کنند در دسترس نبود. GSA درخواست CNBC را برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تولید و توزیع واکسن ها یکی از مهمترین چالش های دولت بایدن است که رئیس جمهور منتخب از 20 ژانویه روی کار خواهد آمد واکسن Pfizer که از طریق داده های اولیه بیش از 90٪ در جلوگیری از Covid-19 موثر است ، با نیازهای گسترده ای برای ذخیره سازی و توزیع ، از جمله دمای بسیار سرد.

کلاین گفت: “مسئله بزرگتر مکانیک ساخت و توزیع ، و خارج کردن این واکسن خواهد بود.” “مهم است که تیم انتقال بایدن” با اسرع وقت با وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده همکاری کند. “

HHS به عنوان بخشی از Operation Warp Speed ​​، تولید ، تولید و توزیع واکسن Covid-19 را رهبری کرده است. سخنگوی آژانس بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس قرار نگرفت.

کلاین گفت: “افرادی در HHS برنامه هایی برای اجرای این واکسن در نظر گرفته اند. کارشناسان ما باید هرچه زودتر با آنها صحبت کنند تا در این تغییر قدرت که قرار است در 20 ژانویه داشته باشیم ، چیزی کاهش پیدا نکند.”

دانشمندان برجسته کشور انتظار دارند که از اواخر دسامبر اولین دوزهای واکسن به مقدار محدود در دسترس باشد. دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، روز سه شنبه به CNN “The Lead” گفت که باید دوزهای کافی واکسن Covid-19 برای آمریکایی هایی که می خواهند تا پایان ماه آوریل در برابر این بیماری تلقیح شوند ، وجود داشته باشد. 2021

کلاین روز یکشنبه گفت: “داشتن واکسن عالی است ، اما واکسن زندگی را نجات نمی دهد. واکسن زندگی را نجات می دهد.” “و این بدان معنی است که شما باید آن واکسن را به آغوش مردم در سراسر این کشور وارد کنید. این یک پروژه بزرگ لجستیکی است.”

فاوسی ، که زیر شش رئیس جمهور خدمت کرده است ، همچنین روز یکشنبه گفت که دولت ترامپ باید کار با تیم بایدن را در مورد واکنش ویروس کرونا آغاز کند و دوره گذار را “حیاتی” خواند.

فاوسی به جیک تاپر از CNN در “وضعیت اتحادیه” گفت: “این تقریباً مثل عبور از یک باتوم در یک مسابقه است.” “شما نمی خواهید متوقف شوید ، و سپس آن را به کسی بدهید ، شما می خواهید اساساً ادامه دهید.”