تسلا از سفارشات بهداشتی جدید California Covid-19 معافیت می گیرد

02 سپتامبر 2020 ، برلین: الون ماسک ، کارآفرین فناوری ، با ماسک صورت به جلسه هیئت مدیره CDU در وستهافن می آید. عکس: Fabian Sommer / dpa (عکس از Fabian Sommer / عکس اتحاد از طریق گتی ایماژ)

اتحاد تصویر | اتحاد تصویر | گتی ایماژ

وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا کارمندان تسلا را “کارگران اساسی” در این ایالت قلمداد کرده و این شرکت را از سفارشات جدید بهداشتی Covid-19 که این هفته توسط فرماندار گاوین نیوزوم اعلام شده معاف کرد. این تعیین به این معنی است که کارخانه اتومبیل سازی تسلا در ایالات متحده در فریمونت ، کالیفرنیا ، می تواند مطابق با برنامه قبلی ایمنی Covid-19 ادامه کار دهد.

سفارش جدید محدودیت اقامت در خانه از روز شنبه بر اکثر ساکنان کالیفرنیا تأثیر می گذارد. این یک مقررات منع رفت و آمد است و از کارها و اجتماعات غیرضروری می خواهد که بین ساعت 10 شب تا 5 صبح متوقف شوند

CPHD در پاسخ به پرسش CNBC درباره تأثیر منع رفت و آمد بر کارمندان تسلا ، نوشت:

“سفارش محدود بودن در خانه برای این کارمندان اعمال نمی شود زیرا آنها کارگران اساسی محسوب می شوند – تولید به عنوان یک نیروی کار ضروری ذکر شده است. شما می توانید اطلاعات بیشتر را در اینجا پیدا کنید. بخش مهم تولید انواع صنایع را به عنوان هسته اصلی این بخش معرفی می کند از جمله محصولات تولیدی تجهیزات حمل و نقل. هنگام فعالیت ، این بخش برای تولید باید از راهنمایی های صنعت پیروی کند. “

مقامات محلی در منطقه آلامدا ، جایی که فریمونت واقع شده است ، می توانند در آینده محدودیت های اضافی در بالای راهنمایی های دولت قرار دهید ، اما آنها هنوز این کار را نکرده اند.

سخنگوی اداره بهداشت عمومی شهرستان آلامدا از پاسخ دادن به هر گونه س aboutال در مورد تسلا خودداری کرد ، اما از 16 نوامبر بیانیه مطبوعاتی را به CNBC ارسال کرد.

در این بیانیه ، از جمله ، ذکر شده است که شهرستان آلامدا با افزایش موارد Covid-19 و بستری شدن در بیمارستان روبرو است. این شهرستان اکنون در “ردیف بنفش” کالیفرنیا قرار دارد که محدودترین سطح در “چارچوب بازگشایی” این ایالت است. بنابراین ، از نیمه شب 18 نوامبر ، “همه فعالیت ها و بخش ها باید مطابق با الزامات ایالت برای شهرستانهای در سطح بنفش باشد.”

در بیانیه اداره بهداشت عمومی شهرستان آلامدا نیز آمده است: “با پیشرفت اوضاع ، ممکن است لازم باشد فعالیت های بیشتری را برای کاهش سرعت انتشار ویروس محدود کنیم.”

در همین حال ، وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا تأکید کرد که در ماه ژوئیه برای صنایع تولیدی “جهت حمایت از یک محیط کم خطرتر برای کارگران” راهنمایی صادر کرده است. این رهنمودها با هیچ مورد یا احتیاط جدیدی برای کارگران در محیط کارخانه به روز نشده اند.

هنگامی که ویروس Covid-19 در اوایل سال جاری در کالیفرنیا ظهور کرد ، مقامات بهداشتی شهرستان آلامدا از تسلا خواستند تا حداقل اقدامات اساسی را در Fremont انجام دهد ، در حالی که یک طرح ایمنی قابل قبول در محل کار تهیه می کند که از کارگران کارخانه در برابر ویروس کرونا محافظت می کند.

تسلا و مدیر عامل شرکت ایلون ماسک از دستورات بهداشتی سرپیچی کردند و ظاهراً هیچ عواقبی نداشتند.

با این وجود ، ماسک از آن زمان به فضای کسب و کار کالیفرنیا توهین کرده است.

به عنوان مثال ، او در تاریخ 30 اکتبر سال 2020 توئیت کرد: “من بیش از نیمی از زندگی خود را در کالیفرنیا گذرانده ام و این ایالت را دوست دارم. اما ، صریح بگویم ، من فکر می کنم کالیفرنیا مشکل پیروزی برای طولانی مدت را دارد. مانند یک تیم ورزشی با بسیاری از مسابقات قهرمانی ، اجتناب از رضایت خاطر و احساس استحقاق به طور فزاینده ای دشوار است. “

در 14 نوامبر ، ماسک فاش کرد که “به احتمال زیاد” یک مورد “متوسط” از Covid-19 داشته و علائمی را تجربه کرده است.

اخبار مبنی بر اینکه کارخانه تسلا می تواند بر اساس برنامه های ایمنی که قبلاً توسط مقامات بهداشت در ایالت و شهرستان توافق شده بود ، به کار خود ادامه دهد ، برای برخی از سهامداران تسلا تسکین خواهد یافت.

مدیر مالی Zachary Kirkhorn در تماس تلفنی سه ماهه سوم گفت كه Tesla هنوز در صدد تحویل 500000 خودروی الكتریكی در سال 2020 است. حتی با وجود كارخانه جدید شانگهای در سال جاری ، این تعداد هنوز یك چالش برای شركت خودروسازی ماسك است. در سال 2019 ، تسلا تقریباً 367،500 دستگاه خودرو تحویل داده است.

تسلا بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.