ترامپ در دادرسی رای پنسیلوانیا که خواستار جلوگیری از پیروزی بایدن است ، شکست خورد

کارمندان شهرستان لوزرن برگه های رای گیری را برای شمارش در هیئت رئیسه انتخابات در ویلکس باره باز می کنند. برگه های رای گیری از طریق پنسیلوانیا در مجموع با حدود پنجاه هزار شمارش محاسبه می شود ، امید است که منطقه لوزرن امشب به پایان برسد.

Aimee Dilger | LightRocket | گتی ایماژ

دادگاه عالی پنسیلوانیا روز دوشنبه به مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، ضرر قانونی دیگری داد و این رای را صادر كرد كه برگه های رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری این ایالت قابل شمارش است ، حتی اگر رای دهنده ای نتواند پاكت را به طور كامل پر كند.

این حکم در پی تصمیم قاضی فدرال در ایالتی صادر شده است که درخواست مبارزات انتخاباتی برای جلوگیری از صدور گواهینامه آرا را که انتظار می رود پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن را تأیید کند ، رد کرد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ به طور مداوم پرونده های دادگاه را که سعی در رد رای دادن به بایدن داشتند ، از دست داده یا پس گرفته است.

رأی دادگاه عالی ایالت چندین دادخواست را که مبارزات انتخاباتی ترامپ به عنوان بخشی از تلاش های خود برای لغو نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پنسیلوانیا دنبال می کرد ، ناکام گذاشت.

این موارد در شورای انتخابات در فیلادلفیا ، پرجمعیت ترین منطقه در پنسیلوانیا و منطقه ای بود که با اکثریت قریب به اتفاق بایدن را بیش از ترامپ رأی داد.

پرونده های قضایی این مبارزات به کمتر از 9000 برگه رای غایب و پستی متمرکز بود که هیئت انتخابات شهرستان تصمیم به شمارش آنها گرفت علی رغم خطاهای احتمالی در پاکت های بیرونی. این کمپین استدلال کرده بود که این خطاها ، که شامل عدم نوشتن نام ، تاریخ یا آدرس خیابان مناسب در خارج از پاکت برگرداندن برگ رأی دادن است ، رد صلاحیت هستند. اما دیوان عالی کشور مخالفت کرد.

دادگاه همچنین متذکر شد که این کمپین بحث نکرده است که شواهدی از کلاهبرداری مرتبط با این آرا وجود دارد.

در خارج از دادگاه ، وكلا و جانشینان ترامپ به سرعت ادعاهای كلاهبرداری در سطح ایالتی و ملی را مطرح كردند. یک وکیل ، سیدنی پاول ، بدون هیچ مدرکی ادعا کرد که توطئه بین المللی مرتبط با کمونیست برای جعل نرم افزار انتخاباتی علیه ترامپ در جریان است. پاول پس از طرح این ادعاها عملاً از تیم حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ اخراج شده بود که بلافاصله با انتقادات شدید طرفین راهرو سیاسی روبرو شد.

اما هنگام ایستادن در برابر قاضی ، برخی از افراد مشابه ، مانند وودی ترامپ ، رودی جولیانی ، حاضر به استدلال در مورد تقلب در انتخابات نشده اند.

“در اینجا نتیجه می گیریم که در حالی که عدم درج نام ، آدرس یا تاریخچه دست نوشته در اعلامیه رای دهندگان در پشت پاکت بیرونی ، در حالی که تخلفات فنی قانون انتخابات محسوب می شود ، حق فروش عمده هزاران رای دهنده پنسیلوانیا را تضمین نمی کند ،” دادگستری کریستین دونوهو در رأی دادگاه نوشت.

اگر مبارزات انتخاباتی ترامپ در این پرونده پیروز می شد و آرا را باطل می کرد ، تقریباً کافی نبود که از نظر نظری بر بیش از 81000 رأی بایدن در پنسیلوانیا غلبه کند – حتی اگر همه رأی های مورد نظر به بایدن رسیده باشد.

ترامپ اکنون احتمالاً خود را با پرونده فدرال ، که مبارزات انتخاباتی اش تا حدی فرجام خواهی کرد ، به عنوان آخرین ضربه قانونی خود برای لغو پیروزی انتخابی بایدن در پنسیلوانیا ، باقی مانده است.

این خبر فوری است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.