ترامپ درخواست تجدید نظر در مورد پرونده پنسیلوانیا را از دست داد

رئیس جمهور دونالد ترامپ

کارلوس باریا | رویترز

روز جمعه دادگاه تجدیدنظر فدرال تلاش مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ برای زنده نگه داشتن تلاش خود برای لغو نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پنسیلوانیا را رد کرد.

نظر تاول زده هیئت قضات دادگاه تجدیدنظر در مدار سوم آمریكا ، كه هر سه آنها توسط روسای جمهور جمهوری خواه معرفی شده بودند ، گفت كه “ادعاهای مبارزات ترامپ هیچ شایستگی ندارد”.

رأی دادگاه تجدید نظر حکم قاضی فدرال را از یک هفته قبل تأیید کرد که درخواست مبارزات انتخاباتی ترامپ برای جلوگیری از تأیید صلاحیت ایالت کیستون مبنی بر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.

این نظر آخرین ضرر دادگاه برای ترامپ است که از واگذاری انتخابات به بایدن خودداری کرده و به دروغ ادعا می کند که در این رقابت پیروز شده است. روز چهارشنبه ، ترامپ با صراحت اظهار داشت: “ما باید انتخابات را برگردانیم”.

وودی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی به نمایندگی از ستاد انتخاباتی ترامپ در این پرونده در برابر قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده متیو بران در ویلیاماسپورت ، پنسیلوانیا بحث کرده بود. جولیانی در دادگاه افکار عمومی ، با انتشار ادعاهای اثبات نشده تقلب گسترده در رأی دهندگان که ادعا می کند نتیجه انتخابات ناعادلانه است ، اتهام مبارزات انتخاباتی ترامپ را رهبری کرده است.

اما دادگاه تجدیدنظر در نظر 21 صفحه ای خود متذكر شد كه جولیانی هنگام ایستادن در برابر بران در سالن دادگاه گفت كه این مبارزات “ادعای كلاهبرداری” در پرونده را ندارد.

در نظر مدار سوم چنین آمده است: “نامنصفانه خواندن انتخابات ، چنین کاری نمی کند.” “این اتهامات نیاز به ادعاهای خاص و سپس اثبات دارد. ما هیچکدام را اینجا نداریم.”

جنا الیس ، یکی دیگر از وکلای مبارزات انتخاباتی ترامپ ، بعداً جمعه در توییتی با بیانیه مشترکی با جولیانی ادعا کرد: “ماشین آلات قضایی فعال در پنسیلوانیا همچنان به پوشاندن ادعاهای کلاهبرداری گسترده ادامه می دهد.”

توییت الیس می افزاید: “به SCOTUS!” مراجعه به دیوان عالی ایالات متحده.

به جای استدلال در مورد تقلب در پنسیلوانیا ، دعوی فدرال مبارزات انتخاباتی ترامپ ادعا کرده بود که رای گیری از طریق نامه های پستی در شهرستانهایی که به سمت دموکرات ها متمایل شده اند در مقایسه با آنهایی که بیشتر به جمهوریخواهان نگاه می کنند ، متفاوت بوده است. این کارزار همچنین ادعا کرد که برخی ناظران که شمارش آرا را در مکان های رای گیری مشاهده می کنند ، به طور ناعادلانه محدود شده اند.

بران ، در تصمیم کتبی خود ، گفت که وکلای کمپین نتوانستند “استدلال های قانونی قانع کننده و اثبات واقعی فساد گسترده” را در تلاش بی سابقه خود برای بطلان میلیون ها رای ارائه دهند.

مبارزات انتخاباتی ترامپ در فرجام خواهی خود از مدار سوم درخواست لغو حکم بران را نداد. در عوض ، این کمپین درخواست کرد که اجازه داشته باشد نسخه اصلاح شده شکایت حقوقی خود را به منظور “بازیابی ادعاهایی که سهواً حذف شده اند” از نسخه قبلی ارائه دهد.

اما حتی این استدلال تجزیه شده توسط دادگاه تجدید نظر رد شد.

نظرات نوشته شده توسط استفانوس بیباس ، ترامپ که در سال 2017 وی را به عنوان اعضای هیئت رئیسه معرفی کرد ، نوشت: “این کمپین در یک زمینه بسیار باریک درخواست تجدید نظر می کند: آیا دادگاه منطقه از صلاحدید خود در عدم اجازه به کمپین برای دومین بار در اصلاح شکایت خود سوused استفاده کرده است. .

دادگاه تجدیدنظر نوشت که “بیشتر ادعاها” در آخرین شکایت مبارزات انتخاباتی ترامپ “به مسائل مربوط به قوانین ایالتی خلاصه می شود.”

در این نظرسنجی آمده است: “قانون پنسیلوانیا مایل است بسیاری از نقایص فنی را نادیده بگیرد. تا زمانی که تقلبی صورت نگیرد ، شمارش آرا را ترجیح می دهد.”

بیباس در نظر خود گفت: “کمپین تلاش می کند این ادعاهای قانون ایالتی را به عنوان تبعیض ضد قانون اساسی دوباره بسته بندی کند. با این حال ادعاهای آن مبهم و قاطع است.”

“این هرگز ادعا نمی کند که کسی با مبارزات انتخاباتی ترامپ یا آرا votes ترامپ بدتر از آنچه با مبارزات انتخاباتی بایدن یا آرای بایدن برخورد کرده برخورد کرده است. و قانون فدرال به ناظران نظرسنجی احتیاج ندارد یا نحوه مشاهده آنها را مشخص نمی کند. همچنین در مورد درمان خطاهای فنی قانون ایالتی چیزی بیان نشده است. در رای گیری ها. هر یک از این نقایص کشنده است. “

بیباس همچنین خاطرنشان كرد كه تكه آرا mail نامه های پستی كه توسط مبارزات انتخاباتی ترامپ به چالش كشیده شده است “به مراتب كوچكتر” از حاشیه پیروزی بایدن در پنسیلوانیا است.

بیباس افزود: “به علاوه ، بیرون ریختن میلیون ها رأی نامه پستی شدید و بی سابقه خواهد بود ، و از انحصار گسترده رای دهندگان در انتخابات رنج می برید و همه رقابت های آرای پایین را نیز به هم می ریزد.”

بایدن با بیش از 81000 رأی ، ترامپ را در این ایالت شکست داد و 20 رأی هیئت انتخاباتی خود را جمع کرد. پیش بینی می شود که بایدن 306 رأی انتخاباتی را به دست آورد – 36 بیشتر از آنچه برای پیروزی لازم داشت – در مقایسه با 232 رأی برای ترامپ.

پنسیلوانیا ، همراه با سایر ایالت های اصلی نوسان از جمله میشیگان ، جورجیا و نوادا ، رای خود را برای بایدن تأیید کرده اند.

مارک اسکارینگی ، وکیل دادگستری و مجری محافظه کار گفتگوی رادیویی ، نماینده مبارزات انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا ، روز چهارشنبه در نامه ای به دادگاه تجدید نظر خواستار اجازه جولیانی برای ارائه استدلال های شفاهی در این پرونده شد. قضات استیناف روز جمعه این درخواست استدلال شفاهی را رد کردند.

Scarini در پاورقی نامه آن نامه ، استراتژی حقوقی طولانی مدت ترامپ را برای لغو پیروزی بایدن در این ایالت با وجود اینکه نتایج آن قبلاً تأیید شده است ، شرح داد. این شكوه بانكی قانونی به یك دادگاه فدرال احتیاج دارد كه این گواهینامه را باطل كند و سپس مجمع عمومی پنسیلوانیا را وادار كند كه انتخاب كنندگان طرفدار ترامپ را به كالج انتخاباتی بفرستد.

Scaringi نوشت: “تصمیم دادگاه منطقه ای مبنی بر اینکه رئیس جمهور ترامپ آرا legal قانونی را به دست آورد ، ممکن است تأثیر قابل توجهی در مجمع عمومی داشته باشد.”

یک وکیل استیناف به CNBC گفت که به نظر می رسد این استراتژی “ساخته شده” است.