بایدن می گوید 1200 دلار چک محرک “ممکن است هنوز در جریان باشد” در گفتگوهای امداد Covid

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب روز جمعه گفت که دور دیگری از بررسی محرک ویروس کرونا برای خانواده های آمریکایی “ممکن است هنوز در جریان باشد.”

“من فکر می کنم اگر آنها 1200 دلار داشته باشند بهتر خواهد بود [payments to families]، “بایدن هنگامی که در یک کنفرانس مطبوعاتی از او خواسته شد تا به انتقادات در مورد طرح جدید امداد کوید پاسخ دهد که این هفته به عنوان نقطه شروع آخرین دور مذاکرات در کپیتول هیل اعلام شد ، گفت.

بایدن اضافه کرد: “و من می فهمم که این ممکن است هنوز در بازی باشد. اما ، من در مورد جزئیات خاص توضیحی نمی دهم. هدف اصلی این است که ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که مردم از آنها بیرون رانده نمی شوند آپارتمان ، خانه خود را از دست می دهند ، می توانند بیمه بیکاری داشته باشند [that] آنها می توانند همچنان که اقتصاد را رشد می دهیم به خانواده های خود غذا بدهند. “

سخنگوی مجلس نمایندگان نانسی پلوسی ، كالیفرنیا ، و رهبر اقلیت سنا ، چاك شومر ، DN.Y. ، از طرح امداد 908 میلیارد دلاری دو جانبه به عنوان مبنای گفتگو با میچ مك كونل رهبر اکثریت سنا ، R-Ky ، حمایت کرده اند.

روز جمعه ، پلوسی به خبرنگاران گفت “حرکت و شتابی در برابر توافق قرارداد قانون گذاران وجود دارد.

بایدن این طرح را به عنوان “شروع خوب” تأیید کرده است ، اما او قول داده است که هنگامی که دولت او مسئولیت آن را به عهده گرفت ، برای کمک بیشتر فشار آورد. در کنفرانس مطبوعاتی ، بایدن نمی گفت که آیا با مک کانل صحبت کرده است.

این پیشنهاد شامل پرداخت مستقیم 1200 دلار به اکثر آمریکایی ها نیست. پلوسی و شومر ماه ها به عنوان بخشی از تریلیون های کمک که امیدوار بودند تصویب کنند ، خواستار بررسی محرک دیگری شده اند.

هنگامی که رهبران دموکرات جای خود را تسلیم کردند و خواستار گفتگو در مورد مبلغ 908 میلیارد دلار شدند ، آنها اظهار داشتند که “ما و دیگران پیشرفت خواهیم کرد.”

برخی از مترقیان کنگره این س questionال را مطرح کرده اند که اگر لایحه ای شامل پرداخت مستقیم یا ضمیمه بیمه بیکاری قوی نباشد ، چقدر می تواند کمک کند. بر اساس گزارش NBC News ، سناتور برنی سندرز ، I-Vt ، گفت که وی از لایحه ای حمایت نمی کند مگر اینکه شامل یک بررسی محرک یا لغو خواسته های جمهوری خواهان برای محافظت از مسئولیت باشد.

نماینده Alexandria Ocasio-Cortez ، DN.Y. ، به NBC News گفت که برای حمایت از بسته باز خواهد بود. هنوز هم او از کمبود پرداخت مستقیم انتقاد کرد.

این طرح دو جانبه شامل بودجه برای دور دوم برنامه محافظت از Paycheck برنامه وام مشاغل کوچک ، تسکین برای دولت های ایالتی و محلی است که ممکن است مجبور به کاهش خدمات و پول ضروری برای مدارس شوند. همچنین شامل پول برای حمل و نقل و توزیع واکسن است.

افراد مشکوک از جمله سندرز و Ocasio-Cortez نگرانند که پول کافی مستقیم به جیب آمریکایی ها نریزد. در حالی که مجوز پرداخت 300 دلار در هفته مزایای بیکاری فدرال را افزایش می دهد ، این مبلغ نیمی از 600 دلار پرداخت هفتگی است که کنگره در ماه مارس تصویب کرد. این حکم در ژوئیه منقضی شد.

بایدن قبلاً لایحه تخفیف قابل ملاحظه ای بزرگتر را تصویب کرده بود که اوایل سال جاری مجلس را تصویب کرد. وی روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که پیشنهاد 908 میلیارد دلاری “فقط یک پیش پرداخت” است.

با این حال ، بایدن از تمایل به سازش خبر داد و گفت كه اطمینان دارد بن بست در كنگره جای خود را به موقع توافق می دهد تا “ما را از این جا دور نگه دارد”.

بایدن گفت: “اگر بر همه چیز اصرار داشته باشید ، به احتمال زیاد از هر دو طرف چیزی نخواهید گرفت.”