بایدن رئیس جمهور بعدی خواهد بود

مارک زاکربرگ ، رئیس و مدیر عامل فیس بوک می آید تا در 23 اکتبر 2019 در ساختمان دفتر دفتر Rayburn House در واشنگتن دی سی ، در محل کمیته خدمات مالی مجلس در مورد “بررسی فیس بوک و تأثیر آن بر بخش های خدمات مالی و مسکن” شهادت دهد.

ماندل نگان | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

سخنگوی این شرکت به CNBC تأیید کرد ، مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک روز پنجشنبه به کارمندان خود اذعان کرد که جو بایدن رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود.

به گزارش BuzzFeed News ، زاکربرگ در یک جلسه در سراسر شرکت گفت: “من معتقدم نتیجه انتخابات اکنون روشن است و جو بایدن رئیس جمهور بعدی ما خواهد بود.” وی افزود: “این مهم است كه مردم اطمینان داشته باشند كه انتخابات اساساً عادلانه بوده است و این مربوط به دهها میلیون نفری است كه به ترامپ رأی داده اند.”

نظرات زاکربرگ اولین بار است که دولت ورودی بایدن را تشخیص می دهد ، حتی همانطور که رئیس جمهور ترامپ ادعا کرده است ، بدون ارائه هیچ مدرکی ، تقلب گسترده ای در رای گیری وجود دارد.

این اظهارات در حالی است که فیس بوک به موضوع انتقاد چندین تن از کارمندان کمپین بایدن تبدیل شده است که از نحوه برخورد فیس بوک با تبلیغات انتخاباتی و تأثیر اطلاعات غلط بر دموکراسی شکایت داشته اند.

علی رغم این انتقادها ، کارمندان فیس بوک به CNBC گفتند که احساس شرکت در این شرکت عمدتا با تسخیر انتخابات در سال 2020 ایالات متحده بدون ادعای دخالت خارجی یا اطلاعات غلط گسترده ، احساسات این شرکت را تسکین می دهد. در حالی که در سال 2016 فیس بوک به دلیل نتایج انتخابات مقصر شناخته شده بود ، این بار ، فیس بوک اطلاعات معتبری در مورد انتخابات ایالات متحده در اختیار کاربران قرار می داد و اعلان ها را در بالای برنامه های فیس بوک و اینستاگرام خود به کاربران ارسال می کرد.

زاکربرگ در اظهار نظر خود برای کارمندان همچنین اظهار داشت که استیو بانون ، مشاور سابق ترامپ ، سیاست های فیس بوک را به اندازه کافی نقض نکرده است تا توسط این شرکت تعلیق شود ، بر اساس گزارش روز پنجشنبه رویترز. فیس بوک نیز این اظهارات را تأیید کرد.

بنون اخیراً اظهار داشت كه كریستوفر ورای مدیر FBI و متخصص برجسته بیماریهای عفونی دولت ، دکتر آنتونی فاوسی را باید گردن زد و سر آنها را در بیرون كاخ سفید قرار داد.

فیس بوک ، با این حال ، روز دوشنبه شبکه ای از صفحات که به بانون متصل بودند را به دلیل استفاده از ترفندهایی برای افزایش دسترسی به آنها ، حذف کرد.