بازده خزانه داری به دنبال افزایش رکورد داو حرکت می کند

بازده خزانه داری آمریکا در روز چهارشنبه پس از شکست شاخص سهام داو جونز در معاملات 30،000 واحدی در جلسه قبل ، در حالیکه سرمایه گذاران سعی داشتند بیشتر ریسک کنند در میان افزایش اطمینان سیاسی و تحولات واکسن ویروس کرونا ، کاهش یافت.

بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری در 5:10 صبح به وقت ET به 0.875٪ کاهش یافت ، در حالی که بازده اوراق خزانه داری 30 ساله به 1.597٪ کاهش یافت. بازده معکوس به سمت قیمت حرکت می کند.

بازدهی خزانه داری در روز چهارشنبه پس از شکسته شدن میانگین صنعتی داو جونز در روز 30،000 برای 30،000 واحد کاهش یافت.

پس از اینکه دولت ترامپ پذیرفت که انتقال جو بایدن به کاخ سفید ، رئیس جمهور منتخب باید آغاز شود ، سرمایه گذاران با قرار دادن پول بیشتر به بازار سهام ، اشتهای بیشتری برای ریسک نشان می دهند.

بایدن همچنین برای تیم کابینه خود انتخاب هایی را انجام داده است که شامل نامگذاری رئیس سابق فدرال رزرو جانت یلن به عنوان گزینه خود برای وزیر خزانه داری و معرفی آنتونی بلینکن به عنوان وزیر امور خارجه وی است.

پیش از تعطیلات روز شکرگذاری روز پنجشنبه ، یک سری ارقام شاخص اقتصادی قرار است روز چهارشنبه اعلام شود. این شامل سفارشات کالاهای بادوام در ماه اکتبر ، قیمت و رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم ، تراز تجاری کالاهای اکتبر ، ادعاهای بیکاری ، موجودی عمده فروشی در ماه اکتبر و سود شرکت های سه ماهه سوم است که در ساعت 10:30 صبح ET به پایان می رسد.

انتظار می رود داده های درآمد شخصی و هزینه های ماه اکتبر در ساعت 12 بعدازظهر به همراه اطلاعات اقتصادی نوامبر از میشیگان ، ارقام ملی فروش مسکن در ماه اکتبر و شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی در ماه گذشته منتشر شود.

ارقام تغییر در سهام هفتگی برای نفت خام ، نفت خام کوشینگ ، مقطر و بنزین در ساعت 12:30 بعد از ظهر منتشر خواهد شد.

در ساعت 4 بعدازظهر ، دقایقی از جلسه نرخ صندوق ذخیره فدرال منتشر می شود.

حراج ها با قیمت 30 میلیارد دلار اسکناس 4 هفته ای ، 35 میلیارد دلاری 8 هفته ای ، 25 میلیارد دلاری اسکناس 105 روزه و 30 میلیارد دلار اسکناس 154 روزه برگزار می شود.