ایالت AG می گوید ، بعید است كه ترامپ بایدن را در آریزونا مورد ضرب و شتم قرار دهد

چند روز پس از اعلام جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق ، برنده انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده ، در فونیکس ، آریزونا ، 9 نوامبر سال 2020 ، یک کارگر انتخابات در مراکز جدول بندی و انتخابات شهرستان ماریکوپا برگه های رای گیری را در اختیار دارد.

جیم اورکهارت | رویترز

رئیس دادستان عمومی جمهوری خواه این ایالت ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا “بسیار کم بعید است” تعداد آرا still هنوز بدون شمارش آریزونا را برای شکست جو بایدن رئیس جمهور منتخب به دست آورد.

دادستان کل مارک برنوویچ گفت ، و تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر آلوده شدن آرا A آریزونا به تقلب یا تخلفات دیگری که در انتخابات تأثیرگذار است وجود ندارد.

برنوویچ در مصاحبه ای با فاکس بیزینس گفت: “به نظر می رسد جو بایدن برنده آریزونا خواهد بود.”

NBC News هنوز برنده ای را در انتخابات ریاست جمهوری آریزونا پیش بینی نکرده است. در حال حاضر بایدن معاون رئیس جمهور سابق دموکرات کمی کمتر از 13000 رأی اختلاف دارد ، حاشیه کمتر از 4/0 درصد نسبت به ترامپ در این ایالت.

اما حتی بدون آریزونا ، در حال حاضر پیش بینی می شود که بایدن 279 رأی کالج انتخاباتی را کسب کند ، 9 رای بیشتر از آنچه او برای انکار دوره دوم ریاست جمهوری کاخ سفید به رئیس جمهوری خواه نیاز دارد.

در صورت پیروزی در آریزونا ، بایدن 11 رأی اضافی در کالج انتخاباتی کسب خواهد کرد. این امر می تواند به وی بالش بیشتری در برابر تلاش های قانونی مداوم کمپین ترامپ برای باطل کردن تعدادی از آرا در شش ایالت میدان جنگ ، از جمله آریزونا بدهد.

برنوویچ گفت که در آریزونا کمتر از 50 هزار رأی گیری هنوز محاسبه نشده است ، ترامپ باید حداقل 65 درصد آرا را نام ببرد تا تعداد نهایی رای بایدن را تسویه کند و از آن عبور کند.

برنوویچ در مصاحبه خود گفت ، گرچه از نظر آماری این امکان وجود دارد ، “بسیار بعید است که اتفاق بیفتد.”

دادستان کل گفت که دفتر وی بیش از 1000 شکایت از بی اعتبار بودن آرا by توسط خونریزی جوهر و افرادی که از مارک های شارپی استفاده می کنند را بررسی کرده و دفتر وی همچنین به طور تصادفی از حوزه های انتخاباتی ممیزی انجام داده است.

برنوویچ ، همسر وی ، سوزان برنوویچ ، در سال 2018 توسط ترامپ به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در آریزونا منصوب شد ، در این پرسش ها هیچ مدرکی مبنی بر تقلب و “هیچ واقعیتی که باعث شود کسی به این باور برسد که نتایج انتخابات تغییر خواهد کرد” یافت نشد.

برنوویچ گفت که ایده تقلب قابل توجه در آریزونا با این واقعیت روبرو است که در بسیاری از موارد رای دهندگان “بلیط خود را تقسیم می کنند”.

“مردم به رای دهندگان رأی داده اند ، اما آنها به رئیس جمهور ترامپ رأی ندادند ، [or for incumbent GOP Sen.] مارتا مک سالی … واقعیت این است ، “برنوویچ گفت.

“فقط به این دلیل که این اتفاق افتاده است ، به معنای تقلب نیست.”

پیش بینی می شود که مک سالی نژاد خود را از دست بدهد. از روز چهارشنبه ، وی 48.8٪ آرا را داشت ، در مقایسه با مارک کلی رقیب دموکرات ، که 51.2٪ آرا را داشت.

وزیر امور خارجه گرجستان روز چهارشنبه گفت که شمارش مجدد دست همه آرا cast داده شده در این ایالت که دارای 16 رأی دانشکده انتخاباتی است ، انجام خواهد شد.

NBC هنوز در جورجیا ، جایی که بایدن با 49.5 to تا 49.2 Trump ، یا حاشیه حدود 14000 برگ رأی گیری ، از روز چهارشنبه بعد از ظهر ، ترامپ را برنده می کند.

تحلیلگران حقوقی می گویند هدف ترامپ برای جلوگیری از شکست از بایدن از طریق ترکیبی از چالش ها و بازشماری های دادگاه دلهره آور است.

در بازشماری ها ، به ندرت ، هرگز ، هزاران رأی برای یک نامزد دیده می شود ، بسیار کمتر از 10 هزار رأی بیشتر یا بیشتر که ترامپ از بایدن در ایالاتی از جمله آریزونا ، جورجیا ، میشیگان ، نوادا ، ویسکانسین و پنسیلوانیا پیروی می کند.

و حتی اگر ترامپ در برخی موارد بتواند تقلب را ثابت کند ، ناظران حقوقی می گویند قضات بعید است نتایج انتخابات یک ایالت را باطل کنند ، مگر اینکه موارد تقلب کافی باشد تا بتواند نتیجه را تغییر دهد.

بر اساس پیش بینی های NBC News ، تعداد آرا Trump انتخاباتی ترامپ 217 است.

حتی اگر او 15 رأی انتخاباتی مورد نظر در کارولینای شمالی را بدست آورد ، جایی که بایدن را با بیش از 70،000 رأی مردم رهبری می کند ، ترامپ برای کسب آراoral انتخاباتی کافی برای رسیدن به رقابت ملی ، باید حداقل نتایج پیش بینی شده سه ایالت را برگرداند. .