ایالات متحده و یونایتد در میان نگرانی در مورد محدودیت های موجود برای خدمه خارج از کشور ، پروازهای بدون توقف به شانگهای را متوقف می کنند

بوئینگ 787-9 Dreamliner خطوط هوایی آمریكا در 11 نوامبر 2020 در لس آنجلس كالیفرنیا از فرودگاه بین المللی لس آنجلس برخاست.

آرون پی | بائر-گریفین | تصاویر GC | گتی ایماژ

شرکتهای هواپیمایی آمریكا و یونایتد ایرلاینز بنا به گزارش افراد مطلع در مورد گزارشهای طولانی انتظار برای خدمه هواپیمایی هنگام ورود ، محدودیت اقامتگاههای محلی و محدودیت در تردد آنها در این كشور ، برنامه های پروازهای بدون توقف به شانگهای را از آمریكا متوقف می كنند.

مردم گفتند ، آنها به جای آن پروازها را با توقف در كره جنوبی انجام می دهند و از آنها نام بردند زیرا مجاز به گفتگو نیستند.

شرکت های هواپیمایی بیشتر خدمات چین خود را پس از تعلیق آن در ماه فوریه با گسترش ویروس کرونا از سر نگرفته اند.

خطوط هوایی آمریكا قصد داشت پروازهای بدون توقف را كه فقط از لس آنجلس به شانگهای حمل می شود در این ماه آغاز كند اما پرواز خود را با توقف در سئول ، كره جنوبی ، در مسیر آسیا ادامه خواهد داد. با این وجود پرواز آن بدون توقف از شانگهای به لس آنجلس است. یکی از مردم گفت که آمریكایی همچنین به دلیل نگرانی های مشابه ، در پروازهای خود فقط از باند های دالاس-فورت ورث و لس آنجلس به پكن توقف در سئول را شامل می شود.

انتظار طولانی برای ورود به کشور و رسیدن به هتل ها برای ایرلاین ها مشکلی است زیرا می تواند شرایط استراحت خدمه فدرال را تأمین کند.

ماه گذشته ، آمریکایی با پروازهای بین فرودگاه بین المللی دالاس-فورت ورث و شانگهای با توقف در سئول ، خدمات چین را از سر گرفت.

دنیس تاجر ، کاپیتان خطوط هوایی 737 آمریکایی و سخنگوی انجمن خلبانان متفقین ، گفت: “ما از این تصمیم خوشحالیم و منتظر ادامه گفتگو هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که هنگام شروع پرواز به نفع آمریکایی ها و خلبانان آن است.” خلبانان حامل را نشان می دهد.

یونایتد نیز به نوبه خود اعلام کرد که توقف خود در سئول را در سرویس سانفرانسیسکو-شانگهای خود قرار داده است.

یونایتد در بیانیه ای گفت: “به دلیل تغییر در شرایط عملیاتی ، خدمات را بین سانفرانسیسكو و شانگهای تنظیم كردیم تا در حال حاضر توقف در سئول ، كره جنوبی برای تغییر خدمه مانند اوایل سال جاری باشد.” مسافران رزرو شده به شانگهای در هنگام توقف در هواپیما می مانند.

علاوه بر انتظار طولانی فرودگاه ، اتحادیه های کارگری شرکت های هواپیمایی نگرانی هایی را درباره هتل فرودگاهی مأمور دولت چین برای اقامت خدمه پرواز ابراز داشته و محدودیت های خروج خدمه از اتاق های هتل را گزارش کرده اند.

سفارت چین در واشنگتن و وزارت حمل و نقل ایالات متحده بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.