آسیا در بهبود مسافرت پیشرو است: Booking Holdings ‘Agoda

سنگاپور – این هفته یک آژانس مسافرتی آنلاین به CNBC گفت که سفر در آسیا با سرعت بیشتری بهبود می یابد تا در غرب – اما این بازار داخلی است که باعث بهبود آن می شود.

جان براون ، مدیر اجرایی Agoda ، زیرمجموعه شرکت مسافرت آنلاین آنلاین Booking Holdings ، گفت: “آسیا به طور کلی پیشرو است.” “ما دوباره در بازارهایی مانند تایوان ، مکانهایی مانند تایلند ، که واقعاً بهترین کنترل را بر Covid دارند ، دیده ایم – این بازارها هستند که شاهد رزروهای داخلی هستیم که بهترین عملکرد را دارند.”

وی گفت ، بهترین جیب بهبودی سفرهای داخلی در تایوان ، تایلند و به طور فزاینده ویتنام است.

تایوان تاکنون 617 مورد تأیید شده را گزارش کرده و بیش از 200 روز از انتقال داخلی خودداری کرده است. بر اساس اطلاعات گردآوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، تایلند و ویتنام نیز در مهار بیماری همه گیر موفق بوده اند ، به ترتیب 3،920 و 1،307 مورد تایید شده دارند.

“این بازارهای داخلی حتی از سال گذشته نیز برای داخلی بهتر هستند [travel] فقط “، براون روز دوشنبه به” Street Signs Asia “گفت.

این عکس که در 20 اکتبر سال 2020 گرفته شده است ، گردشگران را نشان می دهد که در کنار سنبله های ضد فرود واقع در امتداد ساحل جزایر Kinmen تایوان ، که فقط 3.2 کیلومتر از ساحل سرزمین اصلی چین در تنگه تایوان فاصله دارند ، عکس می گیرند.

سام یه | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

صنعت مسافرت با بیماری همه گیر ویروس کرونا که باعث بسته شدن مرزهای کشورها به گردشگران در اوایل سال جاری شده ، چکش خورده است. برخی بازارها از آن زمان بازگشایی شده اند ، اما تقاضا ضعیف است.

“به طور کلی ، این یک داستان داخلی بوده است ، ما هنوز منتظر بین المللی هستیم [demand] برای بازگشت “، او گفت.

براون خاطرنشان كرد: در اروپا و آمریكا جیب هایی وجود دارد كه سفرهای داخلی نیز علی رغم افزایش ویروس كرونا ، “نسبتاً خوب” به نظر می رسد.

“اما در واقع، همه چشم در سطح جهانی به دنبال در آسیا به دیدن که ما چگونه این هر دو مدیریت در داخل کشور، و دوباره با توجه به حباب سفر بین سنگاپور و هنگ کنگ، و بسیاری دیگر که ما امیدواریم که … باز خواهد شد تا خیلی زود،” او گفت

قرار بود این دو شهر سفرهای اوقات فراغت بدون قرنطینه را از روز یکشنبه آغاز کنند ، اما مقامات روز شنبه اعلام کردند که توافق حباب سفر سنگاپور و هنگ کنگ به مدت دو هفته به تعویق می افتد ، زیرا هنگ کنگ گزارش داد که موارد افزایش یافته است.

براون گفت که او فکر می کند “به زودی” هنوز آنلاین خواهد شد و بازارهای دیگر نیز این روند را دنبال می کنند.